Operations Manager

CÔNG TY TNHH CHAGEE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 72
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Key Responsibilities
- - -
Job Overview
The Operations Manager will be responsible for directly managing the CHAGEE Stores in Vietnam. This role involves ensuring smooth store operations, enhancing operational efficiency, enhancing customer satisfaction, and driving overall business performance. The ideal candidate will have extensive experience in retail operations management, strong leadership skills, and a deep understanding of best practices within the retail sector, particularly in the food and beverage industry.

Lead, mentor, and develop a high- performing retail operations team, fostering a culture of excellence and continuous improvement.
Ensure all retail operations comply with local regulations, company policies, and industry standards.
Identify opportunities for improving operational efficiency and implement best practices to enhance productivity and cost- effectiveness.
Ensure effective inventory management practices are in place to optimize stock levels and minimize waste.
Monitor and analyze store performance metrics, providing insights and recommendations to improve sales and operational performance.
Develop and implement strategies to enhance customer satisfaction and ensure a high- quality customer experience.
Oversee all aspects of store operations within the country, ensuring smooth and efficient day- to- day operations.
Work closely with other departments, including marketing, HR, and finance, to ensure alignment and effective implementation of business strategies.
Prepare and present detailed reports on retail operations activities, performance, and strategic recommendations to the Country Operations Head.
Develop and manage the country&039;s retail operations budget, ensuring cost- effective use of resources.
Implement training programs for store staff to ensure they have the necessary skills and knowledge to perform their roles effectively.
Manage relationships with external vendors and service providers to ensure the timely and effective delivery of services and supplies.
Develop and implement crisis management plans to address operational challenges and ensure business continuity.

Yêu cầu công việc

Excellent communication, presentation, and interpersonal abilities.
Proficiency in using operations management software and tools
High degree of accuracy and attention to detail.
Strong problem- solving and decision- making capabilities.
Knowledge of local regulations and compliance requirements.
Good English communication skill.
Ability to work collaboratively with cross- functional teams and external partners.
Extensive experience in retail operations management, particularly within the food and beverage sector.
Proven ability to manage multiple tasks and meet deadlines.
Strong strategic planning and organizational skills.
Outstanding leadership and team management skills.

Quyền lợi

Competitive compensation and benefits policy
Positive working environment with meaningful and inspiring culture
Comprehensive welfare and employee support programs
Transparent career path

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-25 15:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 72
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Manager - Mã tin đăng: 5417225. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CHAGEE VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây