Operation Manager

SHINHAN FINANCE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 72
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Card Operations and Operations Process (40%)

Handle and manage Credit card daily activities including issuing, delivery, settlement and chargeback
Budget planning for card stock and delivery, monthly monitor payment to vendor/partners
Manage card operations activities by planning and scheduling activities and workload, coordinating with related departments to ensure that operations schedules are meet.
Interface with other department, customer services vendor to resolve customer service issues, follow up the resolution of problem to ensure timely response and customer service.
Participate in the review and recommend of change of card operations system and procedure.

Card Vendor Management (20%)

Manage the service qualify and recommend for service improvement.
Work closely with card embossing and delivery vendor and monitor daily card issuing and delivery activities to ensure card issue and delivery to customers.
Compare services and propose necessity services to apply for credit card.

Card Product Policy (30%)

Establish and update Credit Card Policy.
Work closely with Risk, Legal/Compliance division and other departments to ensure the product policy is complied with all Company standard and SBV’s regulations.
Manage and update Credit Card Terms and Conditions.

Other ad- hoc tasks and reports (10%)

Participate in the project task forces for product and system development.
Other tasks as assigned by Head of department/head of division.

Yêu cầu công việc

Qualification

University Degree majored in Economics/ Finance/ Banking/ Business Administration.

Work Experience

5- 6 years working experience in banking, cards industry

Knowledge

Knowledge associate with operation technology, including CMS, LOS, other tools to support issuing and delivery, statement and payment
Credit Card product policy, Card operations process, Customer services
SBV’s card regulations, Visa/Mastercard’s regulations
Strong legal sense.

Skills

Customer service skill
Fluent in English (both written & verbal)
Interpersonal skill
Problem solving, follow up with resolution of problems to ensure timely response
Able to communicate effectively with different stake holders
Collaboration, multitasking, ability to lead and work with a team

Quyền lợi

Premium health insurance for employees and their related person
Business Expense
3 days of sick leave with pay
Staff loans: unsecured and auto loan, credits card
Support for internal transfer within company- wide
Social insurance
Annual health check
Professional qualification sponsorship
Yearly bonus
14 – 20 Days of annual leave
Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service
Annual salary review
Job allowances
Online course sponsorship

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-18 15:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 72
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Manager - Mã tin đăng: 5404438. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHINHAN FINANCE

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 37 Tôn Đức Thắng, P. Bến Nghé, Q.1, HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây