Operations Admin Officer

CÔNG TY TNHH MAKER SIXTY FOUR
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Monthly financial & procurement administration

Maintain records of expenses and ensure compliance with internal policies and budget controls.
Collect monthly office expense invoices and raise Purchase Orders (POs) in the system.
Prepare the monthly accounts payable schedule, follow up on outstanding payables and ensure timely settlement.

Office operations & facilities support

Manage office supplies and stationery, ensure cost efficiency and appropriate stock levels.
Coordinate incoming/outgoing document dispatch for all departments.
Work together with the security and cleaner to safeguard company assets and maintain a clean, safe, functional office environment and shared venue.

Events coordination

Support customers visits to TĐX venue, coordinate with the Head Quarter to ensure seamless logistics.
Assist with the logistics, set- up, event follow for customers events.
Partner with Head Quarter to support internal activities such as: annual health check- ups, transportation arrangements, team building).

Process improvement & project support

Maintain updated records, prepare status reports and support cross- departmental coordination.
Identify opportunities to streamline processes, improve administrative systems and enhance operational efficiency.
Assist with ad- hoc projects and operational activities as assigned by the Head Quarter.

Stakeholder engagement & general support

Carry out other administrative duties as required (meeting support, business booking)
Provide excellent service orientation in all interactions, ensuring a positive experience for internal teams, clients and visitors.
Act as a liaison point between local branch, Head Quarter, other departments and external vendors/suppliers.

Yêu cầu công việc

Excellent communication and interpersonal skills, comfortable liaising with stakeholders at various levels (internal and external)
Proficient in Microsoft Office, experience with procurement/purchase systems is an advantage.
Good problem- solving ability and willingness to take ownership.
Degree in front desk, hospitality or a related field.
Strong organization skills, attention to detail, and initiative.
1- 2 years of experience in administrative, operations or service officer role.
Demonstrated ability to manage multiple tasks, priority effectively, and work in a fast- paced environment.
Service- minded attitude, agile, resourceful and flexible.
Fluency in English and Vietnamese; additional languages a plus.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-11 23:00:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/12/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Admin Officer - Mã tin đăng: 5391457. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MAKER SIXTY FOUR

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Operations admin tại tỉnh/thành