[HCM] Công Ty Phần Mềm Terralogic Tuyển Dụng Thực Tập Sinh Operations Admin Full-time 2025

TIÊN LÊ (E)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Company Description
Terralogic is a leading IT service provider company that delivers innovative technology solutions for a connected world. With expertise spanning product conceptualization to lifecycle management, we focus on enhancing stability and productivity for our clients. Committed to long- lasting partnerships, we approach challenges from our customers&039; perspective to deliver optimized, impactful solutions. Backed by a team of over a thousand professionals, experienced leadership, and industry- best practices, Terralogic consistently achieves global success for its clients.
Role Description

Welcome guests, and visitors and provide guidance to meet up with the right people.
Send and receive outgoing/ incoming documents, devices both local and international
Take care of company events, organize birthdays, happy hour, sports, and other activities...
Purchasing: coordinate with IT to understand the specification and find the best suppliers with good quotations. Order/ distribute.
Checklists, update all tasks in a general file of the admin department
Order, manage, and make payments for monthly activities: taxi, drinking water, toner, stationery, internet vendors, pantry, office rental... other monthly payment expenses
Office equipment repair and maintenance, make sure all equipment, machines, and ACs in the office work well, the office is clean and professional
Other related jobs assigned by the manager.
Printing, office decoration, speaker, translation, and interpretation as requested
Manage security guys and cleaners. Make sure they implement company policy, rules
Coordinate with the Security team to manage/ distribute the company’s properties, devices
Onsite trip: instruct the visa process, flight booking, hotel accommodation, transportation arrangement/ booking, travel insurance for employees in the country and overseas travel (USA, India, Japan...), cost estimation to meet company budget.
Import and export: Send and receive outgoing/ incoming documents, devices both domestic and international. Prepare documents for an import license.
Manage admin cash which approved by the Manager
Logistic preparation for visits of customers, and visitors for hotel reservations, air tickets, and transportation. Organize lunch, dinner, or snacks as required. Set up the meeting. Book or join tour a day or weekend tour. Make sure the budget meets the company’s requirements.

Requirement:

4th- year students majoring in English, Business Administration, Foreign Trade, Business Information Systems, or any related who can work full- time 03 months
Good English communication skill
Students with dynamic experience in school/social activities will have a big advantage
Proficient in Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint

APPLY HERE

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-06 06:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thực tập
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Công Ty Phần Mềm Terralogic Tuyển Dụng Thực Tập Sinh Operations Admin Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5380259. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TIÊN LÊ (E)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây