OPERATIONS ADMIN OFFICER

DISTRICT EIGHT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Key responsibilities:

Monthly financial & procurement administration

• Prepare the monthly accounts payable schedule, follow up on outstanding payables and ensure timely settlement.

• Collect monthly office expense invoices and raise Purchase Orders (POs) in the system.

• Maintain records of expenses and ensure compliance with internal policies and budget controls.

Office operations & facilities support

• Manage office supplies and stationery, ensure cost efficiency and appropriate stock levels.

• Work together with the security and cleaner to safeguard company assets and maintain a clean, safe, functional office environment and shared venue.

• Coordinate incoming/outgoing document dispatch for all departments.

Events coordination

• Support customers visits to TĐX venue, coordinate with the Head Quarter to ensure seamless logistics.

• Assist with the logistics, set- up, event follow for customers events.

• Partner with Head Quarter to support internal activities such as: annual health check- ups, transportation arrangements, team building).

Process improvement & project support

• Assist with ad- hoc projects and operational activities as assigned by the Head Quarter.

• Identify opportunities to streamline processes, improve administrative systems and enhance operational efficiency.

• Maintain updated records, prepare status reports and support cross- departmental coordination.

Stakeholder engagement & general support

• Carry out other administrative duties as required (meeting support, business booking)

• Provide excellent service orientation in all interactions, ensuring a positive experience for internal teams, clients and visitors.

• Act as a liaison point between local branch, Head Quarter, other departments and external vendors/suppliers.

Key skills and experience:

• Service- minded attitude, agile, resourceful and flexible.

• Excellent communication and interpersonal skills, comfortable liaising with stakeholders at various levels (internal and external)

• Demonstrated ability to manage multiple tasks, priority effectively, and work in a fast- paced environment.

• 1- 2 years of experience in administrative, operations or service officer role.

• Degree in front desk, hospitality or a related field.

• Proficient in Microsoft Office, experience with procurement/purchase systems is an advantage.

• Good problem- solving ability and willingness to take ownership.

• Strong organization skills, attention to detail, and initiative.

• Fluency in English and Vietnamese; additional languages a plus.
BENEFITS:

Provide complete equipment to serve the job
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus
14 days leave/year.
Salary: Competitive (negotiable based on experience)
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company&039;s benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-11 14:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin OPERATIONS ADMIN OFFICER - Mã tin đăng: 5390785. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DISTRICT EIGHT

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: E4/52 quốc lộ 1 A, Phường Bình Trị Đông B, Quận Bình Tân, TP.HCM, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Operations admin tại tỉnh/thành