Virtual Customer Service Representative

CÔNG TY TNHH TASTECRAFT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Da Vien – Virtual Customer Service Representative
About Our Company:
At Da Vien Coffee, we are passionate about bringing the richness of Vietnamese coffee to the world while delivering exceptional experiences beyond the cup. Rooted in tradition, our high- quality coffee beans are handpicked from our hometown farms, offering authentic rich bold coffee. We are looking for Fun, Energetic, and Hardworking Team Members to join our Da Vien Coffee Chain.
Job Description:
We are seeking a highly skilled and proactive Virtual Customer Service Representative to deliver exceptional support to customers of the Da Vien Coffee Chain. The ideal candidate will demonstrate outstanding communication abilities, strong problem- solving skills, and a customer- first mindset. This role requires a high level of enthusiasm and responsiveness to address customer inquiries and resolve concerns in a timely and effective manner.
Responsibilities, Abilities & Skills:
• Create Monthly Customer Service Report
• Actively seeking advice on challenging customer service issues with CS Supervisor
• Seek advises from supervisors and respond to Sponsorship Inquiries
• Respond and follow up with Customer Complaints via Contact/Feedback emails
• Responding to Yelp Reviews and Google Reviews using response template
• Assist in Setting Up Yelp, Google, and Apple pages
• Locate receipts from Customer Complaints on POS systems
• Coordinate and follow up with SMs on Customer Service Issues
• Update logo and all necessary business information on our Social Media pages
• Reposting IG stories and responding to inquiries and complaints from IG, Facebook, and Tiktok
What we expect from you:
• Communicate clearly and effectively, both in writing and verbally, to represent the brand with professionalism and courtesy.
• Stay informed about company products, services, policies, and promotions to provide accurate and helpful information to customers.
• Deliver exceptional customer service by promptly and professionally responding to customer inquiries, concerns, and feedback across various communication channels.
• Maintain a high level of responsiveness, ensuring timely follow- up and resolution of customer complaints and requests.
• Collaborate with internal teams to escalate and resolve complex issues, ensuring customer satisfaction.
• Computer Skills, SharePoint, Microsoft Office 365.
• Demonstrate proactive problem- solving by identifying customer issues and resolving them efficiently while maintaining a positive customer experience.
This is a part- time position with competitive pay. As a Virtual Customer Service Representative, you will have the opportunity to contribute to the success of our organization while gaining valuable experience in a professional office environment. If you are a motivated individual with strong administrative skills, we encourage you to apply for this position.
Job Type:
• Remote
Schedule Requirement:
• Maximum 40hrs per week
• Able to work on weekends or Holidays when required
• May require occasional overtime hours with approval
• 5- 8 hours shift
• 9:00 AM Pacific Time (California, USA)
Education:
• Associate&039;s degree Preferred
• High School / GED
Experience:
• Proficiency in computer applications such as Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint,)
• Previous experience in customer service support is preferred

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-18 19:05:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/01/2026
Hình thức làm việc
PART_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
high school
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 2, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Virtual Customer Service Representative - Mã tin đăng: 5457571. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH TASTECRAFT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job