Office & HR Admin

CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC GIẢI KHÁT ROOSTER
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Reports to: Operations Head
Department: Operations
Job Title: Office & HR Admin
Employment Type: Full- Time
Location: On- site, Thanh My Tay as new District (Ward 19 Binh Thanh district), HCMC
—- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
About Us:
Welcome to Wildside, a brand under Rooster Beverages! We’re not just a beverage company—we&039;re a movement, shaking up the industry with our innovative and authentic vodka & soda- based drinks. Our mission? To create experiences that are as real and refreshing as our flavors. If you&039;re passionate about creativity and originality, you’ll fit right in with our vibrant team.
Job Summary:
The Office Administrator ensures smooth daily operations of the office, supports HR administrative activities, manages company documentation, and assists with logistics and materials for marketing events. This role plays a key part in maintaining a productive and professional workplace environment.
Key Responsibilities
Office Administration

Arrange deliveries and small shipments for documents, samples, or office items.
Handle office operations: parking, rental- related admin, maintenance requests.
Manage office supplies, equipment, and vendor coordination.

HR Administration Support

Other HR related tasks to support the business operations
Organize birthdays and basic internal engagement activities.
Maintain and prepare HR documents (contracts, forms, letters).
Support onboarding/offboarding logistics and simple HR admin tasks.

Documentation & Filing

Transfer documents between departments or external partners as required.
Maintain both physical and digital filing systems.
Archive invoices, contracts, receipts, and key company documents.

Marketing & Event Support

Assist basic event setup in coordination with the Marketing team.
Prepare and deliver event items (merch, gifts, sampling materials).
Support event logistics: booking, packing, transportation of materials.

Requirements:
Qualifications

1–2 years of admin/HR admin experience.
Basic computer skills (Excel, Word, Sheets).
College/University degree preferred.

Skills & Attributes

Proactive, responsible, and service- minded.
Good English is a big plus
Strong organizational, communication, and multitasking skills.
Detail- oriented and process- focused.

Benefits:

A fun, collaborative, and creative work environment where your ideas matter
Be a part of building something awesome from the ground up
Competitive salary package
Loads of room for growth and professional development

How to Apply:
Ready to join The Wild Ones Crew? Send us your resume here orto our email with the subject line "Office & HR Admin Application- [Your Name]." Let’s talk.
Our Channels:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/thewildsideteam
Facebook: https://www.facebook.com/drinkwildside
Website: www.drinkwildside.com

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-14 12:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office & HR Admin - Mã tin đăng: 5396769. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN NƯỚC GIẢI KHÁT ROOSTER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Office & HR tại tỉnh/thành