[HCM] Customer Service Team Leader

PIZZA 4P'S
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As a Guest Experience Team Leader, you will support the GSA Sup & Manager in overseeing the daily operations of the Guest Service team, ensuring a seamless guest experience across all service channels. You will supervise team performance, implement service strategies, and drive continuous improvement. This position is ideal for someone with strong leadership skills, a guest- centric mindset, and a passion for operational excellence.
WHAT YOU WILL DO
Team Leadership & Operational Management
• Monitor KPIs for individuals and the team, and take corrective actions when needed.
• Assist in employee retention strategies and reduce turnover by fostering a positive team culture.
• Supervise and coach team members to ensure performance goals are met.
• Support the GSA Sup & Manager in managing the day- to- day operations of the GS team.
• Conduct regular performance evaluations and provide constructive feedback.
Guest Service Excellence
• Collaborate with the Sup & Manager to develop and execute guest service strategies.
• Resolve escalated guest concerns in a timely and professional manner.
• Analyze guest feedback to identify areas for improvement and suggest action plans.
• Ensure guest interactions reflect our values of Omotenashi, Authenticity, and Compassion.
Communication & Channel Oversight
• Support the implementation and use of tools to enhance team performance and guest satisfaction.
• Manage omnichannel communication, including calls, chats, emails, live chat, and other platforms.
• Ensure a balance between productivity and service quality across all channels.
Quality Monitoring & Reporting
• Coordinate with the Quality team to maintain high service standards.
• Prepare regular reports for the Manager (weekly/monthly), including improvement plans based on quality results.
Technology & Training
• Assist with onboarding and training for new hires and trainees.
• Champion a culture of continuous learning and kaizen (improvement).
• Support team members in adopting new technologies and systems used in the call center.
Cross- functional Collaboration
• Participate in interdepartmental projects to drive service innovation.
• Take on additional tasks as delegated by the GSA Manager.
• Work closely with other departments to align guest service with business objectives.

Quyền lợi

13th month salary
7 accident insurance
12 annual leave days
Competitive salary & allowancesInternal discount (~50%) for brands of Pizza 4P‘s, Ippudo, About Life Coffee, etc

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 17:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/12/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Customer Service Team Leader - Mã tin đăng: 5343035. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PIZZA 4P'S

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 151 Hai Ba Trung, District 3, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service team leader tại tỉnh/thành