[HCM] Công Ty Innovature Bpo Tuyển Dụng Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2025

INNOVATURE BPO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hồ Chí Minh

About Innovature BPO Limited
Innovature provides business and technology outsourcing services to clients in North America and Asian markets. We enable clients to become high- performance businesses and create long- term relationships by helping drive productivity and efficiency while delivering measurable results. Our commitment is to attract, develop and retain the best talents for our business, challenge our people, demonstrate “can- do” attitude and foster a collaborative and mutually supportive environment.

CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE – ENGLISH – 6- MONTH CONTRACT

Địa điểm

Hồ Chí Minh

JOB DESCRIPTION

PROJECT BRIEF:
Our client is a US- based healthcare company which providessensitive healthcare services tailored to diverse communities by blendingtraditional healing methods with modern medical treatments. They promoteoverall wellness and aim to enhance members&039; physical and mental well- beingthrough a holistic care approach.
WHAT YOU WILLBE DOING:
· Participate in calls to help retain members.
· Be open to regular feedback and coaching forimprovement.
· Solve members&039; issues by finding the cause andexplaining the solution. Escalate complex problems to management when needed.
· Perform other tasks as needed.
· Follow policies and suggest improvements forsmoother operations, actively engaging in meetings and training.
· Accurately document member interactions in thesystem.
· Help members, families, and providers understandhealthcare benefits and plans, explaining them clearly via phone, email, or inperson.
· Comply with all healthcare regulations andmaintain confidentiality.

REQUIREMENTS

WHAT WE ARELOOKING FOR:
· Strong proficiency in spoken and written English,with a particular emphasis on verbal communication.

2+ years of customer service experience preferred.
Experience in healthcare management or call center settings is highly valued.WORKING HOURS: · This position involves directinteraction with clients in the US, requiring work hours to align with the UStime zone (California), Monday through Sunday.· You will be scheduled for 8- hourshifts, working 5 days per week, with two days off each week.

BENEFITS

WHAT WE OFFER:
We treat people fairly and withdignity, keeping a healthy perspective about life and work and fostering apositive and enjoyable work environment with appealing benefits as below:
- Attractive salary and performance bonus aftersuccessful project completion
- Professional working environment

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 1/11/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-03 02:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Công Ty Innovature Bpo Tuyển Dụng Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5306777. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INNOVATURE BPO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây