Front Office Manager

HỆ THỐNG CHUỖI KHÁCH SẠN WIL’QUE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Front Office Responsibilities.

Control FO inventory, costs and operational reports
Lead, train and evaluate FO team members.
Coordinate with other departments to ensure smooth operations.
Handle guest complaints, special requests and VIP arrangements.
Manage daily FO operations, ensuring service quality and smooth guest experience.

F&B Responsibilities (Beverage- focused)

Provide basic beverage service training for FO (if required).
Collaborate with GM to drive F&B revenue growth; oversee supplier management and ensure consistent drink quality.
Develop beverage menus, promotions and pricing aligned with the hotel concept.
Monitor and optimize F&B revenue, cost and profitability.

People:

Train team members in compliance policies, procedures, and SOPs. Ensure staff are properly trained and have the tools and equipment to carry out job duties
Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of departmental employees
Ensure your team is properly trained on systems, security, service and quality standards
Manage day- to- day staffing needs, plan and assign work and establish performance and development goals for team members. Mentoring, coaching and regular feedback to improve team member performance

Financial

Prepare daily/weekly/monthly revenue reports for Rooms & F&B.
Analyze guest insights to propose service improvements.
Develop plans to increase occupancy and ADR through walk- ins and upselling at the front desk. Responsible Business
Check billing instructions and guest credit for compliance with hotel credit policy and ensure all transactions are handled in a secure manner.
Oversee night audit function and preparation of daily financial reports.
Compile statistics for the front office and provide reports relating to the FO Dept.

Yêu cầu công việc

Specific skills / abilities: Communication, interpersonal, negotiation, presentation and organizational skills. A positive attitude and excellent communication skills, ability to remain calm whilst under pressure
Personal qualities: Overall and detail oriented
Qualifications: Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration or related majors
Experience: At least 1 years of hands- on experience in a similar position.

Quyền lợi

Competitive salary with full benefit package
Incentives and 13th salary
Insurance on 100% salary
International working environment with growth opportunities
06- day work week
Extra annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-21 11:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/01/2026
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Ba Đình, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Manager - Mã tin đăng: 5461877. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

HỆ THỐNG CHUỖI KHÁCH SẠN WIL’QUE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây