Customer Success & Technical Support Intern

CÔNG TY TNHH SKEDULO VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
no requirements
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Skedulo is looking for interns to join our Vietnam office. This is a part- time internship, aligned with Vietnam time zone business hours, offering a unique opportunity to work across multiple departments. The intern will collaborate closely with our globalEngineering, Product, DevOps, and Customer Success Teams, with the possibility of rotating between the Customer Success and Technical Support roles over the course of their internship.
Key objectives and responsibilities will be as following:
Responsibilities

Customer Success
Monitor customer satisfaction metrics.
Review the internal knowledge base and address question- type escalations from customers.
Complete additional tasks assigned by the team lead related to the Customer Success role.
Track customer engagement activities, including the Quarterly Business Review and monthly or bi- weekly catch- ups.
Manage requests for customer vault access.
Update and maintain customer information as necessary.
Oversee the new feature request process and ensure follow- up until resolution.
Technical Support
Oversee the unassigned technical support ticket queue and prioritize issues for the team lead.
Providing first- level contact and problem resolution for customers with Salesforce and application problems, includes:
Review initial recommendations generated by AI.
Reproduce issues across various environments, including standard, internal, customer sandbox, or customer production, with guidance from senior team members.
Complete additional tasks assigned by the team lead related to the Technical Support role.
Assist senior members in following up on internal escalations.

Yêu cầu công việc

Minimum Qualifications
Proficient communication skills in English.
Enrollment in the third or final year of an undergraduate program at an accredited university required.
Strong time and task management capabilities.
Ability to engage in effective and positive interactions with customers and team members.
Desired Skills & Experience
Demonstrated interest in resolving issues related to SaaS and Workforce Management products.
Adaptability in responding to diverse personalities, maintaining composure when addressing stressed or upset customers.
Basic familiarity with technical support platforms is advantageous.
Proficient problem- solving, logical reasoning, critical thinking, and decision- making abilities.
Additional Qualifications
Must be able to work at least 1- 2 days in the office inline with internal company policy.
The above statements are intended to describe the general nature and level of work being performed by the incumbent(s) of this job. They are not intended to be an exhaustive list of all responsibilities and activities required of the position.

Quyền lợi

Participate in all company events with our team members
Join a dynamic and passionate team.
Enhance your skills and knowledge pertinent to the IT software industry.
Participate in on- the- job training to ensure a clear understanding of job responsibilities.
Opportunity to join our team as official staff, with a comprehensive benefits package
Collaborate with seasoned professionals and benefit from mentorship opportunities.
Acquire valuable hands- on knowledge of products and customer service.
Enjoy a comfortable work environment that fosters efficiency, teamwork, and knowledge sharing.
Receive personalized attention and guidance for individual development.
Experience a collaborative and supportive work environment.
Commit to making this a meaningful and productive start to your career.
Engage in a 6- 12 month internship program focused on practical experience.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-16 00:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/01/2026
Hình thức làm việc
PART_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
no requirements
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success & Technical Support Intern - Mã tin đăng: 5453088. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SKEDULO VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây