Customer Service SpecialistOUTSOURCE SOLUTIONS CO.,LTD

OUTSOURCE SOLUTIONS CO.,LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB RESPONSIBILITIES:

Perform additional duties as assigned by management to support departmental and organizational goals.
Handle emails/calls from customers and company partners.
Act as a liaison between clients and various internal departments, ensuring seamless communication and resolution of client issues. Adhere to company procedures, guidelines, policies, and cultural standards, maintaining a high level of professionalism in all interactions.
Advise on the best solutions to address customer issues. Monitor, collect, upload, and process documents provided by customers.
Conduct customer care calls to customers. Guide and assist customers in understanding the terms and conditions when participating in the company&039;s service.
Resolve client complaints and inquiries within the designated scope.

REQUIREMENTS:

Proficient in Microsoft Office.
Good health condition, and able to work night shifts.
Proficiency in meticulous attention and focus on every detail.
Proficient in time management, task progress management, and tight team management in a high- pressure environment.
Ability to thrive in a high- pressure environment and work effectively both independently and in a team.
Fluency in English (work with customers/partners and banks in the US, work with English 100%, IELTS 7.0 or above/equivalent). Preference given to candidates who are international students from English- speaking countries or have previously lived in the US/UK.
Good communication and negotiation skills.
Minimum 2 years of experience in Customer Service Specialist/Customer Care Specialist/Customer Relationship Specialist/Processor Representative positions or related positions.
Preference will be given to candidates who:

+ Can start working immediately, attend interviews, and start work promptly.
+ Have previously worked with US banks.
+ Have previous experience working in banks/financial organizations and possess a solid understanding of customer service practices.

Quyền lợi

WE CAN OFFER:

Receive comprehensive training on company processes before starting work- continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.
High salaries for high performance; Official Salary: 22.000.000 VND + Bonus.
Work in a foreign- friendly and professional environment.
Working environment: young, dynamic, productive & speed- focused with various departments and over 60 employees.
Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.
The company provides all the necessary work equipment.
Team building activities and a 13th- month salary based on the company&039;s business performance.
Separate resting area during lunch break.
Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.
Full participation in social insurance according to government regulations.
Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.
Annual regular health check- ups.

JOB DETAILS:

Working hours: 21:00- 6:00, 22:30- 07:30 or 23:30- 8:30, 5 days/ week (working by US business hours).
Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).
Employment type: Full- time (Night shift) at the office, remote/hybrid working are not accepted.
Location: 60/15 Ly Chinh Thang Street, District 3, HCM City.

Join our dynamic team and be part of an organization dedicated to delivering exceptional service and support to our valued clients across the United States. Apply now and embark on a rewarding career journey with Outsource Solutions!

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-23 17:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
25/09/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 3, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service SpecialistOUTSOURCE SOLUTIONS CO.,LTD - Mã tin đăng: 5138738. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OUTSOURCE SOLUTIONS CO.,LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây