Customer Service Manager

ITECHWX LIMITED COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We’re Looking For: The primary responsibility of the Team Manager is to monitor and enhance the goal of quality support by providing individual coaching feedback and one- on- ones that focus on improving customer satisfaction and communication skills. Team Managers are responsible for schedule adherence and communication with customers on recovery issues, maintaining composure in critical situations, and communicating well with internal and external employees.
About Us: We are, iTechwx, established in mid- 2022, with over 1,500 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City and 1 office in Ha Noi City. iTechwx dedicates the One- Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, and Microsoft Office 365.
You Will:

Review daily, weekly, monthly, and quarterly operational reports.
Acquire and update knowledge of all Microsoft tools and associated working processes.
Acquire and update knowledge of Microsoft products, support offerings, and licensing structure on an ongoing basis.
Manage CSR readiness by communicating policies & procedures to the team.
Manage CSRs, provide feedback & coaching to CSRs to improve service quality. Assure compliance of metrics & procedures on behalf of CSRs.
Motivate CSRs and boost team morale.
Provide Improvement Action Plans, Feedback, and reports to Microsoft.
Handle escalations from CSRs.
Contingency Plan Implementation and Activation Monitor the balance of workload and CSR availability.

Our ideal candidates:

Strong determination for KPI achievement.
Experience in managing performance targets is desired.
At least 2 years of experience in the same role or 1 year of experience as Assistant Operations Manager or a Supervisor role in the BPO, Contact center industry.
Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
Excellent speaking and writing in English.
Proved ability to do stamping and scheduling.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skills.
Experience in managing a team of 50 employees.
Open to candidates from in- house, content moderation, or those with experience in operations, people management, with knowledge of contact center.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.

Benefits:

20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Full working equipment will be provided.
Annual Health Checkup for employees who have worked for at least 6 months from the date of signing the official labor contract.
90% contribution of the gross salary to social insurance.
Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-02 10:15:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 5431037. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX LIMITED COMPANY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây