CUSTOMER SERVICE MANAGER

CÔNG TY TNHH ORTHOLITE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Customer Service Strategic Management
+ Develop and implement clear customer service strategies aligned with the company&039;s long- term goals and vision
+ Foster a customer- centric culture, ensure all employees understand the importance of delivering a great customer experience
Customer Satisfaction & Service Quality Assurance
+ Oversee complex customer issues and ensure timely and effective resolution
+ Develop and implement customer service policies and procedures to ensure a high standard of service.
+ Work with related management to resolve customer complaints or issues that are high levels of importance.
Build and fostering Customer Relationship
+ Makes the effort to know all of our partners, T1s and Brands
+ Proactively visit customers to inquire about the orders status as well as strengthen the relationship.
+ Understands the differences in each T1 and Brand’s personality and how to use those differences to create a strong partnership with Ortholite.
Negotiation with Customers to resolve issues
+ Accountable for negotiating with customers to postpone the delivery date (RTD) of delayed orders at a high and important level
+ Dealing with customer related to case of deduction from customers
Key in Order Management
+ Resolve problems related to orders to assure orders can be keyed in system on time
+ Oversee and ensure the effectiveness of Key in order operations
Team Leadership and Development
+ Lead, mentor, develop and manage the customer service team to ensure high levels of performance, engagement, and morale.
+ Keeping track of individual and team performance, setting key performance indicators (KPIs), and measuring progress.
+ Setting directions and establishing clear objectives for the team, aligning them with the company’s overall objectives and strategy.
Employee Engagement and Retention
Process Optimization (Continuously evaluate and refine customer service processes to increase efficiency and reduce response times)
Financial and Budget Management (Develop and manage the customer service department’s budget, ensuring efficient allocation of resources)
Resource Management (Ensuring the team has the necessary resources (time, budget, tools, etc.) to perform their tasks effectively)
Collaborating with HR to recruit and hire new team members that fit the team’s needs and the organization’s culture.
Regulations Compliance & Risk Management
Change management (Work closely with the executive team on the organization change, predict and consult to BODs about assessing the employees’ preparedness, verifying legal compliance if any)
Team Collaboration and Communication
Reporting & Analysis (customer service performance, trends, and areas for improvements,industry trends)

Yêu cầu công việc

Foreign language : Proficiency English and Chinese
Experience : 5+ years of experience in customer experience, customer service, or related fields with at least 2 years in leadership roles in footwear manufacturing
Education : Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field
Key Competencies:

Mobility: encompass both physical mobility (the ability to relocate for work) and career mobility (advancing, switching, or growing within different job functions or leadership positions).
Negotiation: Ability to influence stakeholders at all levels
Communication: Clear, concise, and persuasive communication, both written and verbal.
Problem Solving: Ability to resolve complex issues quickly and effectively.
Leadership: Excellent in leadership of 4 perspectives: People- Product- Process- Problems
Coaching & Mentoring: Ability to help individuals grow, develop, and reach their goals.
Strategic Thinking: Ability to think critically and strategically about the customer experience and service
Adaptability: Flexibility to adjust strategies in response to evolving business and customer needs.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-05-06 00:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/05/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Bình Dương
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE MANAGER - Mã tin đăng: 5090378. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ORTHOLITE VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: KP.1B, P. An Phú, TX. Thuận An, bình dương

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây