Travel Consultant & Customer Care Manager (B2C)

HEADHUNTER VIETNAM HRCHANNELS.COM
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Dương; Đồng Nai; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Dream Job Alert!
Salary up to $1200/month awaits! We are recruiting Travel Consultant & Customer Care Manager (B2C, ID 19379) for a Travel company
Sales & Revenue Management

Develop and implement sales targets for individual travelers (B2C segment) on a monthly, quarterly, and yearly basis.
Perform other reports and tasks as assigned by senior management.
Manage sales operations and promptly direct the resolution of business- related issues.
Monitor and analyze sales performance; prepare and present reports to upper management.
Collaborate with the Product Development team to design tour packages tailored to different customer segments.
Conduct market research to identify potential markets and monitor market fluctuations; analyze customer behavior and competitor activities to inform strategic proposals.

Team Management – Travel Consultants & Customer Service

Build consultation scripts, sales procedures, and customer care workflows based on tour product lines.
Evaluate KPIs, productivity, and service quality of team members to ensure professional customer service.
Recruit, train, and develop the Travel Consultant and Customer Service team.

Customer Service & Service Quality

Implement customer loyalty programs, including membership cards, rewards for returning clients, and satisfaction surveys.
Utilize CRM systems to manage customer data, monitor transaction history, and analyze customer behavior.
Ensure consistent customer experience, handle complaints and feedback in a timely and effective manner.
Oversee end- to- end customer service processes, from initial inquiries to post- sale support.

Cross- functional & Partner Collaboration

Liaise with the Product Development and Operations teams to design and optimize tour products.
Work with the Digital Marketing team to execute campaigns targeting individual travelers.

Process Management & Continuous Improvement

Oversee the effective execution of business plans, ensure service quality, and optimize operational processes.
Propose improvements to the sales system, pricing policies, promotions, and customer service programs.
Manage shared databases, build standard operating procedures (SOPs), and take full responsibility for the department’s operations.

Yêu cầu công việc

College or University graduate
Minimum 5 years of B2C sales experience in the travel industry, including at least 2 years in a management role leading a B2C Sales/Consulting team
Female, Under 29 years old
Strong knowledge of the individual travel market, Inbound/Outbound tour products, accommodation services, and the airline industry

Quyền lợi

Salary Review/Annual Salary Increase
Salary: $1200++
Social Insurance
Other benefits discussed during the interview
Training and Development Program

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-27 05:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Bình Dương; Đồng Nai; Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Travel Consultant & Customer Care Manager (B2C) - Mã tin đăng: 5420553. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HEADHUNTER VIETNAM HRCHANNELS.COM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Travel consultant tại tỉnh/thành