Customer Service Leader

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK:
Manage and supervise all functions of customer service and ensure the most effectiveness
f the team to comfort residents and tenants;

Administrative tasks:

Instruct residents, contractors of residents about rules procedures related to moving in/out when fit out, residence register, etc;
Manage information about parking lots;
Interview and asset customer service officers;
Receive all calls from residents or tenants;
Manage express delivery service;
Send messages and letters to tenants;
Manage access cards;
Manage taxi service;
Provide fundamental information for all tenants (only applied to office building);
Develop and maintain positive attitude in vocational training programs for customer service;
Manage Lost Found service;
Well cooperate with engineering team, security service and janitorial service;
Provide newspaper for tenants (only applied to office building);
Manage sub contractors (if required);
Update timesheets, working schedules of staffs;

Supervise tasks:

Train customer service officers (if required);
Manage and be responsible for productivity of subordinate staffs;
Ensure all customer service staffs maintain high standard of appearance, personal hygiene, uniform, name badge as instructed;

Report:

Daily logbook;
Other tasks assigned by PM;
Follow up job requirement list;
Coordinate with other teams in daily operation and events, etc
Build up relationship with local authorities;
Create daily checklist for customer service/ front office;

Yêu cầu công việc

Education:

Diploma/Degree in Management;

Communication skills:

Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers and other stakeholders;

PC skills:

Ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information;

Experience:

At least 1 years experience in related fields;

Foreign Language:

Proficient English (both speaking and writing);

Key characteristics:

Excellent organizational and time management skills with the ability to multi task;
Good at writing reports and presentations;
Proactive, competent, flexible and willing to learn;
Good teamwork, analytical and problem solving skills;
Creativity and the ability to utilize initiative;
Excellent communication, interpersonal and writing skills;
Business related knowledge and a good sense of current issues.
Ability to work effectively under pressure;

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-19 21:15:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Leader - Mã tin đăng: 4307276. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service leader

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây