Contact Center/ Telesales, Supervisor

HEINEKEN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Hand- on experience in direct communicate/solve problem together with Sales team/distributor & customer

Open for candidate who have background in E- commerce, FMCG or service industry (insurance, finance...) with strong leadership skills (KPI, closely with team- cheating detect, performance management, etc.,)

Job Purpose

Lead and coach a team of Telesales Agents responsible for managing and enhancing retailer relationships via outbound and inbound calls. Act as a bridge between telesales, sales representatives (SRs), and distributors to drive outlet engagement, improve order frequency, and elevate customer satisfaction. Ensure the team executes daily call plans effectively and delivers on key sales and service KPIs.

Benefits for you
Your role & responsibilities
Your skills & qualifications

Working hour: from Monday to Friday (8h00- 12h00,13h00- 17h00)
Annual leave: 18 days/year
A diverse and open working culture, where your true identity is celebrated.
Gift for special holidays and sponsor traveling ticket in Tet Holiday
Annual team building, Town hall, YEP
Multiple career opportunities to rotate within Functions or cross- functions.
Performance bonus (estimated at least 3 months) and 13th month salary bonus
Flexible benefit voucher
Bao Viet Insurance for employees and family
80% lunch in canteen
Your wellbeing will be taken care by our Health & Safety Team since Day 1.
Performance appraisal twice a year to guarantee constructive feedback
Be a part of our sustainability journey in Brewing the Better Vietnam.

Quyền lợi

Flexible benefit voucher
Multiple career opportunities to rotate within Functions or cross- functions.
80% lunch in canteen
Working hour: from Monday to Friday (8h00- 12h00,13h00- 17h00)
Annual team building, Town hall, YEP
Performance bonus (estimated at least 3 months) and 13th month salary bonus
Your wellbeing will be taken care by our Health & Safety Team since Day 1.
Bao Viet Insurance for employees and family
Annual leave: 18 days/year
Be a part of our sustainability journey in Brewing the Better Vietnam.
A diverse and open working culture, where your true identity is celebrated.
Gift for special holidays and sponsor traveling ticket in Tet Holiday
Performance appraisal twice a year to guarantee constructive feedback

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-18 00:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
26/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Contact Center/ Telesales, Supervisor - Mã tin đăng: 5403451. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Contact center

HEINEKEN VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Contact center tại tỉnh/thành