Brand Marketing Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN PARSLEY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Coordinate with R&D department to build and develop new products, from ideation to product positioning.
Develops brand portfolio strategies, provides recommendations on pricing and promotional strategy and on the selection of SKUs for key channels and key customers. 
Plan, build, develop and organize the implementation of brand marketing plans according to the company&039;s overall business goals based on continuous analysis and evaluation of the brand, market and consumer psychology.
Be in contact with other departments such as finance control, product development, operations and concept owners to ensure a strategic overview of the business and future market opportunities; 
Take charge of developing a comprehensive marketing plan: product plan, pricing, distribution channels and communication strategy
Ensure sales target achievement and sustainable brand development according to business plan.
Market research: Planning, partner selection, supervising consumer survey implementation, analyzing consumer trends and needs.
Coordinate internal resources (Marketing shared service: ABM, Marcom, Digital, Production, Design, CRM) and external agencies to make sure they’re respecting the brand purpose and guidelines throughout every executions and communication; 
Launch new launches, sustain growth in core products and enliven core portfolio 
Proactively monitor market and competitor activity
Prepare monthly, quarterly, annual and ad hoc reports as requested by the Board of Directors.
Be responsible for ensuring that the products and services that fall under their brand resonate with current and potential customers; 
Evaluate, monitor and optimize the effectiveness of implemented marketing programs.
Manage brand budget, ensure effective spending and brand orientation.

Yêu cầu công việc

Proficient in planning and executing 360° marketing campaigns, including ATL, BTL, Digital, PR, and Activation.
Minimum 3 years of experience in Brand Management/Marketing (preferably with experience in FMCG, Beauty, Personal Care, or Healthcare).
Ability to work independently as well as collaborate effectively with cross- functional teams.
Proficient in English (listening, speaking, reading, and writing).
Skilled in budget management, product portfolio management, and brand positioning.
Graduated with a Bachelor&039;s degree in Marketing, Business Administration, Communications, or related fields.
Strategic thinking, creativity, and a strong result- oriented mindset.
Ability to analyze data and stay sharp with market trends and consumer behavior.
Proficient in Microsoft Office and basic marketing tools (Google Analytics, Meta Ads Manager, etc.).
Strong leadership skills, with the ability to coach and develop team members.
Strong knowledge in brand building, integrated marketing communications (IMC), market research, and consumer insights.

Quyền lợi

Competitive salary, negotiable based on experience and skills, with performance bonus and 13th- month salary
Employee product discounts (Menstay Simplicity) and other internal benefits.
Participation in company trip and team- bonding activities
Participation in social insurance and annual health check- up programs
Opportunities for career growth through regular performance evaluations

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-25 14:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Marketing Manager - Mã tin đăng: 5417108. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PARSLEY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Brand marketing manager tại tỉnh/thành