Admin/HR Assistant - Trợ Lý Hành Chính

CÔNG TY TNHH STAR CONCORD VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Support daily tasks assigned by Leader and BOD- Draft, store, and manage files, contracts, administrative documents, meeting minutes, and internal reports; provide translation/interpretation support when necessary.- Answer and direct phone calls; organize and schedule appointments.- Prepare, write, and distribute emails, memos, letters, and forms.- Assist in the preparation, submission, and reconciliation of regular reports.- Maintain and manage the internal systems (e.g., Datamyne).- Book travel arrangements- Support recruitment activities, onboarding of new hires, and related administrative procedures.- Assist in organizing internal events, training programs, and employee engagement activities.- Liaise with Administrative Assistant Supervisor to handle requests and queries from senior managers.

Yêu cầu công việc

- Good Chinese competency in 4 skills- Internship or part- time experience as an Administrative Assistant, Secrectary, Sales Admin, or Office Admin Assistant.- University/College graduation with Human Resource/ Economic/ Business Administration major- Have a high responsibility, careful, have ability to work under high pressure and work over time when necessary- Fluency in Microsoft Office. (Word, Excel)- Good planning and time management skills- Strong organizational skills with the ability to multi- task

Quyền lợi

- Bonus on 3 holidays 1/1, 30/4- 1/5, 2/9, Year- end Bonus, Party and Gifts on special occasions (birthday, wedding day, 8/3, 20/10,...)- Car with driver for Sales Executives when meeting clients- SHUI as Labor Code, Private Insurance and Annual Health Check for staff with at least 1 year&039;s service- Retain Bonus (1 year service), Language Allowance (2,750,000d/language/month)- 14 Annual Leaves- Quarterly Promotion Review & Yearly Performance Review- Intensive training sessions and on- the- job training plan regarding language and technical skills, logistics industry knowledge

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-28 01:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/12/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Trợ Lý/ Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin/HR Assistant - Trợ Lý Hành Chính - Mã tin đăng: 5422248. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH STAR CONCORD VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây