Account Management & Engagement Associate (BPO)

LAZADA VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Tân, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

OVERALL JOB PURPOSE:
Account Management & Engagement Associate is responsible for ensuring smooth operational coordinating, proactive performance monitoring, and timely resolution of client- related issues. This role serves as the primary liaison between internal stakeholders and clients, ensuring alignment to service commitments (SLA), elevating seller experience, and driving continuous improvement through strong communication and relationship management.
DUTIES & RESPONSIBILITIES:
We put clients at the heart of everything we do. All responsibilities aim to build and maintain strong long- term relationships with clients and enhance loyalty.
Operation Management :
• Track key metrics impact operational quality and escalate bottlenecks to relevant teams for fast resolution.
• Monitor daily backlog performance, especially during campaigns, ensuring service level agreement (SLA) performance and quick reactions when issue arise.
• Understand dispute handling standard operations process (SOP) clearly; push timely feedback to improve appeal success and client experience.
• Support clients with operational processes (onboarding, stock withdrawal, inbound coordination…).
Stakeholder Management & Communication :
• Act as the main point of contact for customers and internal stakeholders regarding daily operational matters.
• Drive clarity and alignment across all parties to minimize service disruptions and enhance customer satisfaction
• Proactively communicate and negotiate solutions for customer requests beyond the contract scope, ensuring balance.
• Collaborate cross- functionally (Operations, Customer Service… ) to resolve issues efficiently and maintain service reliability.
Other Responsibilities
• Working time: 48 hours/week (from Monday to Saturday, from 9AM – 18PM)
• Contribute to process enhancement initiatives to optimize operational efficiency and better customer experience
• Other tasks as assigned by line manager

Quyền lợi

Healthcare
Bonus
Training & Development

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-05 00:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/01/2026
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Bình Tân, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Account Management & Engagement Associate (BPO) - Mã tin đăng: 5436491. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Account management

LAZADA VIETNAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Level 19, Saigon Center 2, 67 Le Loi, District 1

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Account management tại tỉnh/thành