Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY CP CÔNG NGHỆ LKO VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage and monitor customer service metrics and KPIs to measure team performance and identify areas for improvement.
Upgrade Clevai customer service policies, procedures, and standards to ensure consistent and high- quality service delivery.
Build, maintain & improve CS system
Develop continuously training programs to enhance CS skills and knowledge to effectively support Clevai students and their parents.
Lead CS team to ensure that all customer inquiries and issues are effectively resolved in a timely and professional manner.
Monitor and analyze student&039;s learning data/feedback/complaints to identify problems and collaborate with cross- functional teams (such as product development, sale/marketing, academic/teachers) for resolution to improve satisfaction and retention

Yêu cầu công việc

Experienced with customer service systems such as CRM, JIRA, Caresoft, and other ticketing and chat platforms.
3+ years of experience in customer service management, preferably in the education/edtech field.
Strong analytical and problem- solving skills, with the ability to identify and address customer needs and issues.
Strong leadership and management skills, with a proven track record of managing and developing high- performing teams.
Passion for education and a commitment to improving the lives of learners through innovative technology solutions.

Quyền lợi

Distinctive Silicon Valley- style culture: Radical Candor, "Voi” Structuring, Data- driven OKRs each quarter, Round Tables "Stone Your Boss" each semester, "Ice Tea" whenever there is a conflict, and "All Hands Meeting" each month
Competitive compensation with Performance Bonus every 6 months
Salary increase speed and stock options of the best talents (Top 10%) are 6x those of regular employees (Lower 35%)
Stock options cover 90% of mid- level managers and experts, and 20% of lower- level staff

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 10:58:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 3977437. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng phòng chăm sóc khách hàng

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Toà Mipec số 229 Tây Sơn, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây