Trưởng Nhóm Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SCOPE OF WORK:
Manage and supervise all functions of customer service and ensure the most effectiveness of the team to comfort residents and tenants;

Administrative tasks:

Develop and maintain positive attitude in vocational training programs for customer service;
Send messages and letters to tenants;
Manage sub contractors (if required);
Manage access cards;
Manage taxi service;
Manage express delivery service;
Provide newspaper for tenants (only applied to office building);
Manage Lost Found service;
Well cooperate with engineering team, security service and janitorial service;
Update timesheets, working schedules of staffs;
Provide fundamental information for all tenants (only applied to office building);
Manage information about parking lots;
Instruct residents, contractors of residents about rules procedures related to moving in/out when fit out, residence register, etc;
Receive all calls from residents or tenants;
Interview and asset customer service officers;

Supervise tasks:

Manage and be responsible for productivity of subordinate staffs;
Train customer service officers (if required);
Ensure all customer service staffs maintain high standard of appearance, personal hygiene, uniform, name badge as instructed;

Report:

Other tasks assigned by PM;
Coordinate with other teams in daily operation and events, etc
Create daily checklist for customer service/ front office;
Daily logbook;
Follow up job requirement list;
Build up relationship with local authorities;

Yêu cầu công việc

Education:

Diploma/Degree in Management;

Communication skills:

Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers and other stakeholders;

PC skills:

Ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information;

Experience:

At least 2 years experience in related fields;

Foreign Language:

Proficient English (both speaking and writing);

Key characteristics:

Good teamwork, analytical and problem solving skills;
Excellent organizational and time management skills with the ability to multi task;
Excellent communication, interpersonal and writing skills;
Proactive, competent, flexible and willing to learn;
Good at writing reports and presentations;
Ability to work effectively under pressure;
Creativity and the ability to utilize initiative;
Business related knowledge and a good sense of current issues.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-09 00:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Nhóm Bộ Phận Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4341747. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây