TRƯỞNG BỘ PHẬN BUỒNG PHÒNG I HOUSEKEEPING MANAGER

PANDANUS RESORT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phan Thiết, Bình Thuận
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Human Resources Activities

Recommend rewards, disciplinary actions, salary adjustments, and staff promotions.
Conduct interviews and select suitable employees.
Supervise internal relationships and handle conflicts fairly.
Propose recruitment needs and coordinate with the HR Department to source candidates.
Training & Procedures
Conduct on- the- job training to ensure staff understand and follow approved procedures.
Develop departmental procedures according to VTOS standards and submit for approval.
Operations – Guest Services
Attend shift briefings to update staff on arrivals and special guest requests.
Coordinate with related departments to ensure a seamless guest experience.
Collect guest comments and propose service quality improvements.
Receive and handle guest feedback and complaints promptly and efficiently.
Operations – Revenue & Product Quality
Ensure room status is accurately updated and monitor room readiness for sale.
Inspect the quality of guestrooms, public areas, laundry services, and linen.
Supervise VIP/VVIP room standards and oversee regular cleaning and sanitizing.
Propose new services to enhance guest satisfaction and increase revenue.
Execute the Lost & Found procedures.
Cost Control – Assets – Equipment
Manage keys and storage areas; coordinate periodic inventory checks.
Prepare annual forecasts for linen, supplies, and equipment; recommend purchases.
Propose improvements for departmental operations.
Supervise proper operation of machines and tools to minimize damage or loss.
Monitor inventory and ensure adequate supplies for guest service.
Inspect equipment and tools; propose repairs or upgrades when necessary.
Department Staff Management
Arrange weekly work schedules and coordinate workloads.
Check staff grooming and uniforms; conduct daily shift briefings.
Prepare daily reports and evaluate staff performance.
Supervise staff performance to ensure compliance with procedures, standards, and professional conduct.
Support cleaning tasks when necessary.
Planning & Development
Implement approved plans effectively.
Develop weekly, monthly, and annual plans for staffing, training, operations, and investment.

Yêu cầu công việc

Proficient in Microsoft Office and hotel management systems (Opera, Smile, etc.).
Good English communication skills, especially in internal coordination and guest interaction.
Strong ability to develop procedures, create plans, coordinate tasks, and effectively supervise departmental operations.
Minimum 3 years of experience as a Housekeeping Manager in a 4- star hotel/resort or higher.

Quyền lợi

Accommodation provided for out- of- town staff.
Attractive salary and bonus, with opportunities for career advancement.
Company shuttle bus for employees.
Social insurance and benefits as per labor regulations.
Monthly service charge bonus based on business performance.
Meals provided during working shifts.
24- hour accident insurance.
Dynamic and friendly working environment.
Annual health check- up.
Training and development programs within and outside the company.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-22 20:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Khu vực
Phan Thiết, Bình Thuận
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin TRƯỞNG BỘ PHẬN BUỒNG PHÒNG I HOUSEKEEPING MANAGER - Mã tin đăng: 5413288. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PANDANUS RESORT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Khu phố 5, Mũi Né, Phan Thiết, Bình Thuận

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây