Trợ Lý Kinh Doanh / Sales Assistant (Tiếng Nhật N2+Tiếng Anh Khá Tốt , Làm Việc Tại Hcm) (27022)

CÔNG TY TNHH REERACOEN VIỆT NAM
Mức lương
25 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As the Assistant to the General Manager, you will play a pivotal role in supporting the leadership team to ensure smooth operational execution, strategic coordination and internal communication across functions. You will act as a trusted partner to the General Manager, helping to monitor key business metrics, follow up on decisions, liaise with internal and external stakeholders, and advance important projects with precision and initiative. In this role you will work in a dynamic fast- paced environment, where the cosmetic and personal care industry demands agility, cross- functional collaboration, and a strong sense of ownership.
【Job summary】
【Job Summary】
- Forecast and follow PO (purchase & sale)
- Interpret from Vietnamese- Japanese in a meeting with a client
- Other tasks assigned by GM and the company
- Manage & Prepare contract of (new account, termination)/LOA/Notice to DPL, MT, GT, Customers
- Monitor and report on promotional programs, display incentives, and shelf/booth rewards
- Collect and check A&, prepare payment monthly
- Support Sales & Marketing Projects and related tasks as assigned, and other requests from the Manager.
- Follow existing inventory (high inventory/low inventory/short expiry date...) to propose timely solutions.
- Assistant to the General Manager
- Translate the document from Vietnamese to English and Japanese.
- Handle and resolve issues related to the task in charge., Cross- functional collaboration to ensure accurate information flow
- Track and report daily, weekly, and yearly sales activity.
- Report to General Manager
- Prepare a report, document for the meeting in English

Yêu cầu công việc

【MUST】
- English (intermediate level)
- Bachelor&039;s degree
- Proficient in Excel (report), PowerPoint
- Have at least 5 years of Sales experience or Sales Assistant in FMCG
- Japanese (N2 intermediate level)
【Perefer】
- Negotiation Skill, Communication Skill
- Japanese N1 level
- Strong in a high- pressure working environment
- Self- motivated, independent, and hard- working
- Honest, bright, friendly, and patient

Quyền lợi

■Address : Nguyen Trai Street, Ben Thanh Ward, Dist. 1, Ho Chi Minh City
■Holiday :- Saturday
■Working Location : Dist 1
- Sunday
- National Holiday
■Salary : 25,000,000- 30,000,000 VND Gross
■Working Hour : 08:00- 17:00
■Benefits :
- 24/7 accident insurance
- Health check
- 13th month salary
- Company trip
- health insurance,
- unemployment insurance
- Social insurance
■Employment type : Full- time
■Probationary period : 2 months 85%

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-01 17:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trợ Lý Kinh Doanh / Sales Assistant (Tiếng Nhật N2+Tiếng Anh Khá Tốt , Làm Việc Tại Hcm) (27022) - Mã tin đăng: 5429975. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH REERACOEN VIỆT NAM

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 54+56 Nguyễn Trãi, ホーチミン, ホー・チ・ミン, ベトナム

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây