Technical Support Analyst

BESTARION
Mức lương
17 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Summary
Associate Product ( Technical) support analysts provide technical support and troubleshooting
services involving our products for simple issues, provide this support for either
external clients or internal teams who are product users. Test simple WIs in sprint if
requested.
Key Responsibilities
Responsibilities
• Study product knowledge and customer requirements
• Work with customers on their requests. Troubleshoot the simple
issues. successfully solve client issues, including:
- Analyze the requirements of assigned tasks
- Troubleshoot email issues
- Provide the requested results or root cause, corrective action,
and preventive action of the issue via email to the client
• Do other tasks requested by Team Lead
• Test simple WIs in sprint
Information Security Responsibilities
and business secrets of the Company during the employment.
The employee is liable for keeping the confidentiality of all technological
Job Qualifications
1. Educational Background
At least 6 month relevant experience in Web/application/IoT/SaaS product support .Bachelor&039;s degree in Computer Science or Information System is a plus.
Knowledge & Skills
● Proficient in using Microsoft Office.
● Able to read, listen, and write in English at a basic level
● Basic presentation and communication skills
● Basic knowledge of testing concepts
● Basic troubleshooting skills
Experience
● Have knowledge in providing customer support for a Web/SaaS product
At Least 6 month working in IT filed
Have knowledge in Agile/ Scrum
Attitude
● Self- motivate and strong learning motivation
● Follow the information security regulations of Bestarion
● Be willing to improve, be innovative and creative
● Adapt well to the company&039;s culture and working environment
● Ability to build relationships, build trust with colleagues
● Ensure information security in a certain project
ATTRACTIVE BENEFITS
Attractive salary and benefits (13th salary, distinguished employee of the quarter and year, seniority award…)
Lunch allowance, free packing fee
Team Building activities in every summer, company trip, big annual year- end party every year, etc
Performance appraisal twice a year
Various training on best practices and soft skills
Laptop and monitor for working
Healthcare and accident insurance
Commitment to community development: charity every quarter, blood donation, public seminars, career orientation talks…
Support for personal loans such as home loans, vehicle loans, tuition fees…
Fitness & sports activities: football, tennis, table tennis, badminton…

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-13 18:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/12/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Quận 12, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support Analyst - Mã tin đăng: 5395174. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BESTARION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Technical support analyst tại tỉnh/thành