Technical Customer Support (Chinese Speaking)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities include:
The support engineer is responsible for support delivery, providing technical support to Azure and Windows Server customers by resolving escalated, complex technical customer issues on the Azure or Windows Server platform and delivering technical support against CPE and workflow efficiency targets; to identify required tools, cloud access, training, processes or capabilities to assess customer issues in less than 15 minutes; and to keep escalations to PG operations below 10% of the volume. the Escalation Engineer will need to closely collaborate with PG engineering and operations, and other CTS engineers. The support engineer is a critical role in the implementation of Azure platform or Windows support capabilities which include working with the PG to implement asks; identify technology, and/or process readiness needs, and work with training PMs and tech leads to ensure support team readiness; develop relationships with and engage with technology- specific depth queues for customer incident resolution when required. Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors; maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and platform training; and, in general participating in the creation of future support capabilities for the cloud.

Yêu cầu công việc

Requirements:
SOFT SKILLS
• Understanding of cloud vs. on premise computing.
• Strong communications skills – Excellent spoken and written English communication skills
• Effective, polished interaction with customer to gather information
• Demonstrable troubleshooting skills
• Passion for technology and customer support
• Cross- team collaboration
• Leadership- handle technically challenging and politically hot customer situations
• Logical and Critical thinking
LANGUAGE SKILLS
– Fluent in Chinese (both oral and written)
– English (read and write)

Quyền lợi

• Social insurance, health insurance policies, and other benefits in accordance with the Labor Code
• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave, 1 periodical medical examination/year
• Opportunities for professional growth
• For employees working night shift: PVI insurance and 500.000 VND/month as food allowance
• Working 5 days a week with 2 unfixed days of (Schedule will be arranged by Head of Department)
• Competitive salary depending on experience ($800- $1300) (open for fresher)
• 100% on- site

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-19 07:45:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Customer Support (Chinese Speaking) - Mã tin đăng: 4031501. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây