Tech Services Manager

SUNBYTES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Sunbytes is looking for a full- time Tech Service Manager to lead client- facing service delivery and act as the bridge between technical execution, operational management, and client partnership. You will manage and develop service offerings, ensure all technical activities align with client and business goals, and translate business needs into actionable technical plans that drive efficiency, innovation, and long- term value.

Serve as the main client contact, translating business needs into actionable technical plans and ensuring cultural and professional alignment
Oversee the delivery of software projects and dedicated teams, including project planning, pre- sales consultations, technical approval, and proactive risk mitigation
Lead and develop cross- functional teams, foster a high- performance and inclusive culture, and provide coaching, feedback, and career development
Continuously improve delivery processes and organisational structures to drive efficiency, innovation, and long- term value
Co- develop and implement departmental strategies and budgets, in collaboration with CTO and Finance, to meet profitability and resource utilisation targets
Perform other duties assigned by the General Director
Build and maintain strong relationships with internal teams, external partners, and third- party providers

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Technical skills:

Proven experience leading and mentoring engineering teams of 10+ people (preferably up to 40 members across multiple functions)
Hands- on experience in software architecture and modern development practices
Ability to translate business requirements and client needs into actionable technical strategies
Solid experience delivering projects for European and/or US clients
Familiarity with pre- sales or technical solution consulting is a plus

Soft skills:

Strong people leadership capabilities with a focus on coaching, collaboration, and performance development
Strong client- oriented mindset and ability to maintain long- term customer relationships.
Excellent communication and stakeholder management skills
Strategic and proactive, with the ability to drive operational efficiency, innovation, and continuous improvement

Quyền lợi

Tại sao bạn sẽ yêu thích làm việc tại đây

16 days of annual leave
4 creative days per year, where you can explore new techniques and possibilities
3 sick days per year
Premium Health Insurance 24/7
A dynamic and international team, providing a great career journey
Cover Social Insurance as local law
A challenging and supportive work environment with opportunities to develop your career

At Sunbytes, you’ll be part of a vibrant team dedicated to innovation and excellence. Your creativity and passion will make a real impact on the future of tech and talent in Vietnam.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-23 14:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Tech Services Manager - Mã tin đăng: 5230814. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SUNBYTES

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 55 Nguyen Van Giai, District 1, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Services manager tại tỉnh/thành