Store Manager - OH!SOME Hà Nội (NSO)

CÔNG TY TNHH WIND SUPPLY CHAIN ONE (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

OH!SOME is a leading retail chain for young people, offering a wide range of fashion products, from clothing, footwear, and accessories to beauty items. Currently, the OH!SOME brand has over 100 stores in Indonesia, Malaysia, and Cambodia. In the Vietnamese market, OH!SOME welcomes those interested in exciting career opportunities.
Job Responsibilities

Monitor and enforce store policies, including cash handling procedures, loss prevention measures, and safety protocols.
Monitor and analyse sales performance, implementing strategies to achieve sales goals and increase profitability.
Provide exceptional customer service by resolving customer complaints or issues promptly and effectively.
Generate reports on sales, inventory, and other key performance indicators to assess store performance and make informed decisions.
Develop and implement marketing strategies to attract new customers and retain existing ones.
Supervise and lead a team of employees, including hiring, training, scheduling, and evaluating performance.
Ensure the store is visually appealing and properly merchandised to attract customers and drive sales.
Maintain inventory levels, including ordering and replenishing merchandise, conducting regular inventory counts, and managing stock levels effectively.
Stay updated on industry trends, competitor activities, and market conditions to identify opportunities for growth and improvement.
Create and maintain a positive work environment, fostering teamwork, motivation, and employee development.

Yêu cầu công việc

Skills and qualifications:

Excellent communication and interpersonal skills to interact effectively with employees, customers, and suppliers.
Proficient in inventory management and merchandising techniques.
Proven track record of achieving sales targets and driving revenue growth.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a team.
Exceptional customer service skills, with the ability to handle difficult situations professionally and efficiently.
Analytical skills to interpret sales data and make data- driven decisions.
Ability to adapt to a fast- paced and dynamic retail environment.
Knowledge of sales and marketing strategies to drive foot traffic and increase sales.
Strong organizational and time management skills to prioritize tasks and meet deadlines.
Familiarity with point- of- sale (POS) systems and other retail software.

Preferred qualifications:

Proficient in using MS Office.
Fluent in English, plus point if proficient in Mandarin
Bachelor degree in any fields
Experience working in a retail environment, preferably in a managerial position
Strong knowledge of retail operations, including sales, inventory management, merchandising, and customer service.
Willing to work across cities and adapt to working within flexible hours, including evenings, weekends, and holidays.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 04:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Store Manager - OH!SOME Hà Nội (NSO) - Mã tin đăng: 5279690. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH WIND SUPPLY CHAIN ONE (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây