Service Engineer

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position Purpose:
- Provide effective technical service to customers including installation, troubleshooting, maintenance, calibration, training, etc.
Technical Support:
- Set up & install equipment/machines from the start until completing the commissioning.
- Make recommendations for upgrades, service or repairs and perform maintenance on equipment/machines.
- Establish relationship with customers by providing excellent customer service, listen carefully to customers&039; concerns and address issues through after- service.
- Conduct training on how to use equipment/machines to customers or how to do operation, maintenance, etc.
- Periodically inspect equipment/machines.
- Probe the causes of malfunction to equipment/machines & liaise with customers in order to find a solution.
- Attend ongoing training events sponsored by company or machine manufacturers to stay up- to- date on the latest technology and repair options.
- Summarize daily experience in order to propose to superiors/advise subordinates.
Others:
- Communicate & contact direct- sales partners, distributors.
- Cooperate with affiliated departments properly & timely with a focus on customer satisfaction.
- Do tasks assigned by the company & department.

Yêu cầu công việc

- From 22 to 28 years old.- At least 1 year working in same position.- University or above, bachelor&039;s degree in Electronics, Mechatronics, Automation or related fields.- Proficient in either English or Japanese (Business level).- Proficient level of computer skills including MS Word, Excel, Power Point.- Have a good business manner and work hard.- Able to work productively in a high pressure environment.- Able to do multi- task activities with shifting priorities.- Willing to travel on business trips in domestic & overseas.- Able work overtime on weekdays and weekends.- High proactivity & mobility, management, teamwork spirit, communication, high problem- solving skill.- CV must be written in English or Japanese.

Quyền lợi

- Attractive and competitive salary range.- Full benefits in accordance with Labor Law, Social Insurance Law.- Professional and international working environment.- Annual health check, company trip and team building.- Soft skills & professional development training.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-07 19:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/12/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Kỹ Sư
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Kỹ thuật
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Engineer - Mã tin đăng: 4297259. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ISHIDA VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây