Sales Administrator (Junior level)

CÔNG TY TNHH AMERICA INDOCHINA MANAGEMENT VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Quotation Management:

Create, update, and modify quotation descriptions to reflect the latest product information, pricing, and terms, ensuring all changes are approved by the Division Manager.
Maintain a comprehensive database of quotations, tracking revisions and approvals.
Prepare accurate and timely quotations for projects based on client requirements and product specifications.

Technical Documentation:

Develop and update detailed spec sheets for products and solutions, ensuring accuracy and completeness, subject to the Division Manager&039;s approval.

Tender and Pre- Qualification Support:

Maintain organized records of all tender submissions and related correspondence.
Prepare pre- qualification documents and tender submissions, collaborating with the Sales Administrator for document assembly and review.
Ensure all tender documents are submitted in compliance with client requirements and deadlines.

Customer Service:

Proactively communicate with clients via email and phone, providing updates on project status, order fulfillment, and product information.
Collaborate with the Manager&039;s Assistant to organize and execute client visits to the showroom, showcasing new equipment and fostering client engagement.

Sales Pipeline Management:

Accurately record and document all sales activities and client interactions.
Maintain and update the sales pipeline, ensuring accurate and current information on project status, notes, and key milestones.
Generate regular reports on pipeline activity and sales progress for the Division Manager.

Layout Coordination:

Transmit client information and requirements accurately and efficiently to the Design team. Ensure the final layout meets the client’s approval and specification.
Gather detailed information from clients regarding layout requirements, specifications, and preferences.

Yêu cầu công việc

* Requirements:

Work independently as well as in a team
Open for Fresh Graduates with interest in operation
Good problem solving and analytical skill
Good communicate in English and Vietnamese both verbal & written
Proficient in MS Office (Excel, Word, Power Point, etc.)
Willing to learn, multiple tasks and be able to work in a fast – paced environment
Proactive, careful, well organized, detail- oriented, highly resourceful and follow- up skills
Good at time management and planning skills

* What we offer:

Great chance to develop through on- the- job training methods
Social Insurance is fully covered after probation
Competitive base salary + monthly bonus + 13th salary
An open and dynamic English working environment & promotion opportunities

* Working location: 117- 119- 121 Nguyễn Du, Bến Thành, District 1, HCMC
* Working time: 8:00 – 17:30; Monday – Friday

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-11 06:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Administrator (Junior level) - Mã tin đăng: 5264068. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AMERICA INDOCHINA MANAGEMENT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job