Sale Administrator (8-Month Contract)

CÔNG TY TNHH MINTHACARE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are seeking a meticulous and adaptable Sales Administrator to manage our purchase orders and invoices. In this role, you will verify customer information, issue invoices, relay order instructions, and complete monthly sales reports.
Scope of Responsibilities
Reports
● Sales data analysis and follow- up the Sales performance
● Compiling sales reports, inventory reports, revenue reports and team activity (visit…)
● Calculating selling programs (bonus, incentive,…)
● Maintaining and updating sales and customer records.
Documentation preparation
● Business contracts/ Commitments/ Agreements; follow the status and validity terms of the current contract (revise contract if changing policy or address…);
● Consolidate all customer&039;s information including contract types, and dates & in charge of hard copy storage for further archive.
Operational supports
● Delivering documentation and materials for Medical team when needed; following up the use of company&039;s assets
● Prepare the slides of the presentation for the meeting and reporting
● Support for the organization of some event or activity
● Other tasks assigned by the manager
● Managing and preparing company’s materials to support Medical team: full sized products, sampling, gifts, POSM, Marketing materials for their activations
Sharing Company values
● Adhere and pass on the company and brand values: team spirit, colleague support, technical value as Biology, dermatology, and aesthetics.
● Commitment to the development of the company by providing suggestions and taking initiative
● Keep information confidential
● Adhere and pass on human values: commitment, enthusiasm, positivity, respect for colleagues and manager

Yêu cầu công việc

● A team player with high level of dedication
● Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent
● Understanding of sales performance metrics
● Excellent organizational and multitasking skills
● English: Communication
● Hands on experience with CRM software and MS Office (MS Excel in particular)
● An associate’s or bachelor&039;s degree in business administration or similar preferred.
● At least 3 years of experience in the same position
● Ability to work under strict deadlines
BENEFITS

Discount code for employee
Happy hour party, team building party, company trip, ...
13th- month salary
Liberty Health Insurance
Yearly bonus
Professional working environment
Full SHUI of Basic salary

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-12 01:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
19/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sale Administrator (8-Month Contract) - Mã tin đăng: 5446297. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Sale administrator

CÔNG TY TNHH MINTHACARE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Sale administrator tại tỉnh/thành