Regent Service Manager - Quản Lý Tổng Đài

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

You drive guest satisfaction through professional response to the inquiries and requests handling.
Make sure that your team members are aware of their responsibilities, company and individual goals
Working together with QCI manager, you analyse Regent Service logs, service request breakdown report in order to optimize service procedures and indicate areas of focus.
Handle Lost & Found incidents according to Regent policies and procedures. Coordinate with Security and related departments/colleagues to have proper records and reports related to L&F items.
Ensure that the team follows high standards of telephone etiquette and lives up to Regent brand standards, Service Behaviours and resort’s and IHG policies.
Lead and develop the team by having regular check- in conversations, conducting trainings and involving the team members in driving resort goals.
Engage the team, build strong relationship with all resort departments and always ensure clear communication throughout all functions for efficient collaboration during operation.
You oversee the daily operation of Regent Service Center, while making sure that the service level is prompt, efficient and exceeding guests expectations.
Be proficient in using softwares and equipments that include but are not limited to: the PABX system, Property Management System (Opera), FCS, IPTV , CRAVE, Symphony MICROS, radio walkie- talkie, Vinaphone messaging system, outlook email, etc. Provide trainings to team and ensure high level of technical skills are acquired by the them.
You ensure that the team is knowledgable, acquires exceptionl communication, high technical and problem resolution skills. If occurred, handle guests issues with most care and professionalism.
Other tasks assigned by higher management.
As a heart of the resort, you deeply understand internal service procedures and operating connection between departments.

Yêu cầu công việc

​Excellent in English
​3- 5 years’ experience in front office/operations/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
​Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
​Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
​Ability to speak third language is a privilege​
​Diploma or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.

Quyền lợi

15 annual leave, 2 days off per week
Healthcare insurance for personnel from the start date and for the family after working 1 years
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
International working environment
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
Home leave allowance
Relocation, repatriation allowance
Insurance as labor law
7 accident insurance
Language Allowance
Other benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 15:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Regent Service Manager - Quản Lý Tổng Đài - Mã tin đăng: 5337154. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây