Receptionist cum Admin (Hợp đồng 7 tháng)

GOT IT VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Reporting to: Senior People Culture Executive
Company Overview
Dayone is the parent company of Got It (2015) and Scan It (2023) and Dayone has joined hands with SEA’s Loyalty leader to launch a new Loyalty platform Buzz It (2024).
Established in 2015, Got It is the original, largest, and most trusted digital voucher, loyalty, and gifting solutions platform in Vietnam. Got It distributes well over one million vouchers monthly on behalf of its thousands of clients. Digitalizing gift solutions to meet diverse needs: attractive campaigns, partner gifts, agent compensation, client acquisition, promotional gifts, employee care,…
Scan It brings OCR and EKYC technology to the forefront of branding and marketing, enabling clients to promote and grow their customer base, manage their loyalty platforms, and drive sales. Scan It makes consumer shopping rewarding and fun, whilst growing customer loyalty.
Buzz It is a comprehensive loyalty platform with customization capabilities to meet the diverse needs of businesses. Buzz It brings an end- to- end solution from developing the front end, building specific loyalty programs, to integrating systems and delivering Got It gifts and Scan It campaigns.
What you need to do
Front Office & Reception Duties

Serve as the main contact point for general inquiries from internal employees and external visitors:
Greet and welcome guests/clients/candidates in a professional and friendly manner;
Manage visitor registration, access cards, and direct them to the appropriate person/meeting room;
Maintain the reception area, meeting rooms and common areas to always ensure a clean and organized appearance;
Manage daily incoming/outgoing correspondence, parcels and delivery services; ensure proper recording and distribution;
Support meeting arrangements: check calendar, book rooms, prepare refreshments and ensure necessary stationery is in order;

Office Administration

Keep track of office admin expenses, update reports and coordinate with the other departments for timely submission and payment;
Make the arrangements for the business trip, travel, and accommodation;
Assist in maintaining and updating contact lists of employees, vendors and service contracts;
Coordinate with vendors and service suppliers for office maintenance, cleaning, equipment repair, delivery and other administrative services;
Monitor and manage office supplies, stationery, and pantry items; keep updated on stock and purchase requests when needed;

Other Internal Activities

Provide logistical and administrative support for internal activities, such as employee birthdays/rewards, company gatherings, special events (General Meeting, Year- end Party, etc.);
Support with onboarding logistics for newcomers (workstation set up, welcome materials, parking cards, etc.);
Handle ad- hoc tasks as assigned by the Manager.

What you should have

At least 1+ years of experience in a relevant position, open to a fresher with a good learning attitude is welcome;
Strong interpersonal, negotiation and communication skills;
Good command of English is a big plus.
Can- do attitude with teamwork spirit;
Good at MS office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook);
Customer- service mindset, attention to detail, and ability to multitask effectively;

Why you&039;ll love working here
At Got It, we invest in people who grow with us- and foster a culture that values both personal and professional development.

100% statutory insurance contribution as per the labor law;
12 Annual Leave (AL) per year;
Internal Activities: International Women&039;s Day, Vietnamese Women&039;s Day, Mid- Autumn Festival, Christmas, Year- end Party, etc.
Working time from Monday to Friday (09:00 am- 18:00 pm);
100% gross salary in probation;

Quyền lợi

flexible work hours, gifts and vouchers, work station, vacation and leaves, insurance, well ness, lifetime savings

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-19 13:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist cum Admin (Hợp đồng 7 tháng) - Mã tin đăng: 5458815. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GOT IT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Receptionist cum tại tỉnh/thành