Project Assistant Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG & MỸ PHẨM DUY ANH (DAFC)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

ROLES:
The Assistant Project Manager supports the Project Manager in working with internal and external stakeholders to ensure coordination and progress of projects. The APM assists in monitoring timelines, budgets, and scope, and helps resolve issues to achieve successful project completion.
RESPONSIBILITIES:
· To assist in defining project scope and objectives with relevant stakeholders, ensuring technical feasibility.
· To provide regular updates and escalate issues to the Project Manager or management as required.
· To support the Project Manager in organizing site inspections, documenting issues, and tracking the rectification of defects.
· To provide administrative and logistical support such as scheduling meetings, arranging site access, and coordinating deliveries when required.
· To coordinate with internal departments to support smooth project execution.
· To support cross- checking BOQ/contracts, cost control within approved budget, and preparing payment requests.
· To support financial tracking by consolidating cost information, checking vendor invoices, and assisting with budget comparisons against approved allocations.
· To assist in liaising with Principal and Landlord to collect criteria packages for store design.
· To coordinate with Principal, Landlord, and Local Authorities under the Project Manager’s guidance to facilitate approvals for store layout and design.
· To assist in planning and tracking the project schedule to ensure timely progress within budget and minimize risks.
· To attend meetings with Principal and support in clarifying specific project requirements.
· To prepare initial estimates for store construction budgets and support submission to BOD for approval.
· To support the development of detailed project plans for monitoring and tracking progress.
· To maintain project documentation such as contracts, drawings, approvals, and correspondence, ensuring proper filing and easy retrieval.
· To coordinate with Vendors/Contractors for submission of required documents, samples, and approvals in line with project milestones.
· To review design guidelines and support Vendors/Contractors in ensuring product quality meets design standards.
· To review tender documents and support Vendors/Contractors in correcting quotations.
· To assist in managing changes to project scope, schedule, and costs using appropriate verification techniques.
· To perform other related tasks as assigned by the Project Manager or BOD, including ad- hoc duties that may arise from urgent business needs.
· To assist in monitoring project performance by collecting data, preparing progress reports, and highlighting potential delays or risks for the Project Manager’s review.
· To prepare meeting minutes, follow up on assigned action items with stakeholders, and ensure that timely updates are communicated to the Project Manager.
· To assist the Project Manager and BOD in evaluating and selecting Vendors/Contractors involved in the project.
· To support risk management activities to minimize project risks.

Yêu cầu công việc

· 5+ years in progressively responsible project leadership roles, preferably in retail industry.
· Microsoft Office proficiency is essential.
· Developing and Tracking Budgets.
· Proficiency in reading, writing and speaking English.
· Strategic Thinking, Organizational Design, Project Management.
· Solid organizational skills including attention to detail and multitasking skills
· Bachelor&039;s Degree in appropriate field of study or equivalent work experience
· Excellent client- facing and internal communication skills.
· Strong problem solving and creative skills and the ability to exercise sound judgment and make decisions based on accurate and timely analyses.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-11 09:05:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
07/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Project Assistant Manager - Mã tin đăng: 5323059. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG & MỸ PHẨM DUY ANH (DAFC)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job