Procurement Admin

UNIEXPORT CO., LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Order Monitoring & Status Tracking

Regularly monitor the status of all purchase orders to ensure they are processed on time and in alignment with production schedules.
Proactively identify and resolve any incidents of shortages, delays, or backlogs, and collaborate with relevant departments to find solutions.
Track and confirm key details such as production times, delivery schedules, and associated costs for each order, ensuring alignment with business requirements.

Order Management & Compliance

Communicate with suppliers and internal stakeholders to ensure alignment and resolve any discrepancies or issues that may arise during the procurement cycle.
Ensure that all orders comply with contractual agreements, including pricing, delivery terms, and quality standards.
Review, update, and maintain procurement orders throughout the process, ensuring accurate and timely completion of all orders.

Supplier Payments & Records Management

Coordinate with the finance department to facilitate timely payments to suppliers, ensuring that payment terms are met, and any discrepancies are addressed.
Verify procurement records and ensure proper documentation for each order is maintained in the system.
Conduct periodic reviews of supplier invoices and reconcile payments, ensuring accuracy and adherence to financial protocols.

Reporting & Communication

Report regularly to management on procurement order status, highlighting any issues or delays and proposing solutions to ensure continuity in the supply chain.
Provide clear and concise updates on order completion, supplier performance, and cost analysis to support informed decision- making.

Yêu cầu công việc

Proficient in office computers and management software
Ability to work collaboratively with internal teams and external suppliers
At least 1 year of working experience in the field of Purchasing, Import- Export
Strong organizational skills with the ability to manage multiple orders and deadlines
Good communication and negotiation skills
Familiarity with procurement software and systems
Able to work independently, proactively and under pressure
University degree in Economics, Commerce, or equivalent majors
Extensive knowledge of commodities and market prices
Detail- oriented with strong problem- solving skills

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-01 17:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/03/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Procurement Admin - Mã tin đăng: 4988676. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

UNIEXPORT CO., LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 2nd Floor Master Building 41-43 Tran Cao Van street, ward 6, dist 3, Ho Chi Minh city

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Procurement admin tại tỉnh/thành