Operation & Customer Service

CTY TNHH CIMC WETRANS (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Ensure outstanding matters / problems to be reported and strictly followed up until cleared.
Ensure all files are recorded as per standard requirements of Master Filing Record.
Immediately keep related parties informed if there is any change of operation process.
Understand KPI target, policies and regulations of all company & departments as well as ensure to be complying and strictly follow up.
Handle other tasks, assigned by Direct Report.
Timely follow up and properly complete all daily operations, in line with work instructions such as Booking arrangement, Documentation issuance, Billing, Data updated into system.
Communicate with customers, carriers, overseas network & related parties to ensure all shipments are expedited timely & properly in compliance with customer’s requirements handling instructions, provided SOP.

Yêu cầu công việc

· Being careful, attention to detail, hardworking, enthusiasm, initiative in work, perseverance, determination to complete tasks.
· Be good at reading & written in English, Chinese is an advantage
· Major in Transpacific Trade Lane.
· At least 2- 3 years working experiences in Forwarding companies
· Ability to work independent and teamwork
· Know how to handle situations flexibly and soft in the process of communication and working with customers.
· Ability to work under high pressure and multitask required.
· Have experiences to operate sea freight / trucking business

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation & Customer Service - Mã tin đăng: 4366778. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CTY TNHH CIMC WETRANS (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây