Nhân Viên Lễ Tân (Receptionist)

MELIA VINPEARL IN CENTRAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồng Bàng, Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read telex, e- mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures.
Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist.
To handle the rebate, paid out /the account transferring.
Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion.
Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Melia Hotels Group MAS membership programs.
Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of MAS member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard.
Be familiar with other Melia Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Melia Hotels.
Registers and rooms all arrivals according to established procedures.
When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival.
Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times.
Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state at all times.
Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures.
Maintains exemplary deportment standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Hotel Brand.
Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange.

Yêu cầu công việc

At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
English- Good level, written & spoken
College Degree or above

Quyền lợi

Get special incentives when using high- class service systems of Vingroup Group, such as Vinpearl, Vinmec, Vinmart, and Vinschool, ...
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
.....
Attractive salary and benefits package.
13th month salary, and holidays.
To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-17 10:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Lễ Tân (Receptionist) - Mã tin đăng: 4360724. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MELIA VINPEARL IN CENTRAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây