National Key Account Manager - Sector Head Hi-Tech

CÔNG TY TNHH CEVA LOGISTICS (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 30 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

YOUR ROLE

Building business strategies to expand our footprint and customer base in the Hi- Tech Industry
Defining, aligning and coordinating action plan with Local Management and Regional Hi- Tech Sector Head

WHAT ARE YOU GOING TO DO?

Act as CEVA Logistics main Sales entry point for Hi- Tech customers
Develop and implement the sales action plan by monitoring own actions and those of the dedicated sales team, if any.
Plan monthly meetings with Local BD Head and REG Sector Head to pilot growth and sales activities
Ensure team understanding and implementation on CEVA’s Value in daily work behaviours
Review CEVA Logistics performances and quality indicators which have been contracted with customers
Participate in the set- up and follow- up of internal standard procedures to enhance productivity and transparency
Secure approved/Preferred vendor status from Key account.
Optimize sales awareness and development within network through CRM
Plan and monitor team development together with HR Division
Monitor GM monthly and achieve Locally controlled and Nominated Budget targets.
Plan and monitor growth with the dedicated network sales team aligned with customers flows.
Lead local tenders or local part of regional/global tenders and participate to sign- off with respective MO parties
Plan and monitor team performance including give coaching and counselling needed to deliver expected outcomes
Call on regional/corporate steering committee to arbitrate financial, sales or operational disputes linked to local or international contract management
Ensure constant Value generation towards the customer’s business, through initiatives and projects
Develop CEVA Logistics market share and profitability through customer’s operations across the network
Ensure the compliance with applicable legal requirements
Ensure and monitor team compliance to the CEVA’s Code of Conduct and Company’s regulations
Maintain acceptable Health, Safety and Environmental risk levels in his/her area of responsibility
Design and present tenders to customers with supporting CEVA functions and expertise.
Ensure disputes / complains are settled promptly & payments are received within credit limit & period
Consolidate and update customer knowledge (decision makers, influencers, volume potential, incumbents, industry challenges/opportunities, strategic expectation) and CEVA Logistics performances.

Yêu cầu công việc

WHAT ARE WE LOOKING FOR?

Good knowledge of air & Ocean products & services
College or University Certificate, Major in Logistics, Supply Chain,Foreign Trade, Marketing or Business Administration is preferable
Having experiences in import and export, freight forwarding or shipping lines
Good knowledge of ground and contract logistics products and services is plus
Having experiences in account management managerial and/or customer relationship management experience

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-25 07:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 30 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin National Key Account Manager - Sector Head Hi-Tech - Mã tin đăng: 5225223. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CEVA LOGISTICS (VIỆT NAM)

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Phòng 802, Tầng 8, tòa nhà CT Plaza số 60A Trường Sơn, P.2, Q.Tân Bình TP. Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
National key account manager tại tỉnh/thành