Marketing CRM Manager

LEVENTS GLOBAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 6 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are now looking for a dynamic Customer Relationship Manager (CRM) who will lead customer engagement strategies and drive reactivation, retention, cross- sell, and upsell initiatives through data- driven insights and personalized communication.
About Levents Vietnam
Levents is a fast- growing new- age fashion lifestyle brand rooted in Vietnam with a bold ambition to become a global icon. Our brand resonates deeply with GenZ — blending style, comfort, and culture into every product we create. With a strong omnichannel presence across physical stores and digital platforms like our website, Shopee, TikTok, and more, Levents is building a community that lives and breathes its values.
Key Responsibilities
Customer Data Strategy

Segment customers based on behavior, purchase history, preferences, and lifecycle stage.
Build and manage a centralized CRM system that consolidates customer data from both offline and online channels.
Identify and implement ways to collect richer customer information across all touchpoints (website, social media, e- commerce, POS, etc.).

Customer Insights & Engagement Planning

Design targeted campaigns focused on:Reactivation : Win back lapsed customers.Engagement : Increase frequency among slow- buying customers.Cross- sell/Upsell : Encourage exploration of new SKUs and higher basket sizes.
Analyze customer data to generate actionable insights and build customer personas.
Collaborate with marketing, product, and operations teams to execute these plans effectively.
Develop monthly and quarterly customer engagement plans aligned with business goals.

Campaign Execution & Optimization

Work closely with digital marketing and content teams to craft compelling messaging that resonates with GenZ audiences.
Continuously optimize campaigns using A/B testing, feedback loops, and analytics tools.
Plan, launch, and monitor performance of CRM campaigns (email, SMS, in- app: Zalo, push notifications, in- store promotions).

Cross- functional Collaboration

Partner with the Product team to inform new product development based on customer preferences and trends.
Support Retail and E- commerce teams in delivering consistent, personalized experiences.
Coordinate with Operations to ensure seamless execution of customer- facing initiatives.

Brand Building & Culture

Foster a collaborative, results- driven team culture.
Act as an ambassador for Levents’ mission to build a global brand rooted in Vietnamese identity.
Be hands- on in daily execution, comfortable working in a fast- paced, startup- like environment.

Yêu cầu công việc

Qualifications & Requirements

Demonstrated success in driving reactivation, engagement, and conversion through CRM initiatives.
Communicate in Vietnamese and English (basic).
Excellent project management, communication, and interpersonal skills.
Good understanding of excel, email marketing platforms, and analytics tools (Google Analytics etc.).
Passionate about building a global brand from Vietnam.
5–6 years of experience managing CRM or customer engagement strategies in Vietnam, preferably in fashion, retail, or premium consumer brands.
Deep understanding of GenZ consumer behavior , preferences, and communication styles.
Strong analytical skills with ability to translate data into actionable strategies.

What We Offer

A chance to shape the future of Vietnam’s fastest- growing Gen Z brand and build a global legacy.
Opportunities for international travel and exposure.
Competitive compensation package with equity/stake in the company.
Autonomy to innovate, backed by a supportive CEO and energetic team.

Why you love it

Other bonding company activities
Join Government Health & Society Insurance
Fast growing start up environment
Competitive salary package (freely discussed), 13th salary & yearly bonus if any

WORKING TIME & LOCATION
Location: 537 Kênh Tân Hóa Street ,Tân Phú Ward, Hồ Chí Minh City
Working time: 9 AM- 6PM Monday- Saturday (Saturday work from home)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-07 13:00:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing CRM Manager - Mã tin đăng: 5199851. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LEVENTS GLOBAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây