Key Account Manager (MT Channel)

CÔNG TY TNHH MINTHACARE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Beside that, you&039;ll visit and develop the sales of our brand. Follow and implement our marketing campaign by using the tools and materials defined by the marketing department (product, speech, promotion program, event, assortment, display). Coordinate with the customers and the company the good implementation of the marketing campaign. Respect the company policy and make sure our retailers respect it. Develop the relationship with the customers and the staff and your customers
As Key Account Manager, you will represent our brand for the retail channel and work daily with our key customers (cosmetics, e- commerce and any important customers).
portfolio. Coordinate our Beauty Advisor team.

Key Responsibilities

Sales:

Follow the sales performance of your customers in order to advise them.
Look and find new customers.
Prepare the visit in order to have a successful sales and good marketing campaign implementation.
Follow the referencing of the products (amount of SKU sold by the customer).
Increase the visibility of the brand.
Negotiate deals with customers.
Take purchase orders from customers.
Plan and visit your customers daily.
Implement the sales support provided by the company (promotion, samples, combo, merchandising…)
Make sure that our retailers respect our policy.
Increase sell in and sell out.

Training:

Help to coordinate class training or group discussion between the company and the customers.
Keep customers motivated to advise our products.
Train customers on our products and brand to develop the advice.
Advise and plan express training at the end of the visit.
Give to retailers the training document produced by the company.

Merchandising:

Follow and implement our planogram and merchandising policy at each visit.
Make sure that the products presentation is respected.
Set display to increase the visibility in stores.
Set merchandising tools produced by the marketing department in the store.

Marketing:

Take part in the development of the brand image.
Use the tools provided by the company.
Follow the marketing Campaign prepared by the company.
Respect and follow the brand image and speech.
Introduce to your customers and implement the marketing campaign.

Reporting:

Report the field activities and the information collected on the field (visit, customers, sales).
Report essential information from the market and the competitors.

Event:

Negotiate and implement events and activities with your customers (group discussion, sales event).
Support team in the coordination of event.

People:

Build a high- performance BA team.
Make sure the execution of BA in store as per the company’s regulation.
Train and coach BA team on field about product, brand DNA, selling skill, advising skill,..
Support BA team on the job site to hit the company’s objectives.

Other:

Other tasks from the company if any.

Yêu cầu công việc

English workable.
Flexible, hard- working, work pressure, retail channel insight.
At least 4 years as Key Account Supervisor level up in the health and beauty industry, dermatology cosmetics.
Negotiation, communication, selling, team management, analysis, planning, timing management skills.

Quyền lợi

Discount code for employee
13th- month salary
Liberty Health Insurance
Happy hour party, team building party, company trip, ...
Yearly bonus based on the Company&039;s performance and The Employee&039;s personal performance
Full SHUI of Basic salary
Professional working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-12 02:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Key Account Manager (MT Channel) - Mã tin đăng: 5266401. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MINTHACARE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Key account manager mt channel tại tỉnh/thành