IT Support SpecialistTelestar VN

TELESTAR VN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

OVERVIEW
We are seeking a dedicated and knowledgeable Technical Support Specialist to join our team. The ideal candidate will have a strong technical background, excellent problem- solving skills, and a passion for assisting customers with their technical issues. As a Tech Support Specialist, you will play a critical role in providing effective technical support and maintaining customer satisfaction. You will be responsible for troubleshooting, diagnosing, and resolving various hardware and software- related problems.
ROLE AND RESPONSIBILITIES

Research, diagnose, and recommend appropriate solutions or workarounds to customers.
Diagnose and resolve technical problems by gathering information, analyzing symptoms, and utilizing available resources and knowledge bases.
Use our dedicated system to set up an account, and then follow up and make sure the account is set up successfully.
Monitor all activities by using our system.
Analyze, troubleshoot, and resolve technical issues related to hardware, software, and network connectivity.
Provide timely and accurate technical assistance to customers via various channels, including phone, email, and chat.
Collaborate with internal teams to escalate complex issues and ensure timely resolution.
Troubleshoot and resolve hardware and software issues related to computer systems, software applications, networks, and peripherals.
Guide customers through step- by- step solutions, ensuring their understanding and satisfaction.

QUALIFICATIONS

Proven experience as a Tech Support Specialist or similar role.
Strong customer service orientation and the ability to communicate technical concepts to non- technical individuals effectively.
Strong knowledge of computer hardware, software applications, operating systems, and network fundamentals.
Familiarity with common troubleshooting tools and remote support software.
Strong verbal and written skills in English.
Ability to work independently and collaboratively as part of a team.
Excellent problem- solving and analytical skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks.
University/College degree in information technology, computer science or any related fields.

WORKING TIME
Monday – Friday: From 13:00- 22:00

Quyền lợi

Incentive will be added based on employee performance.
Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
13th month bonus is provided based on performance.
Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
Team building, Happy Hour every week.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-19 17:30:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support SpecialistTelestar VN - Mã tin đăng: 4306695. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TELESTAR VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây