HR Assistant Manager (> 20 Triệu) Tây Ninh (Có Ký Túc Xá)

CÔNG TY TNHH BEST HR SOLUTION
Mức lương
20 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Tây Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Department:
Admin & Human Resources
Reports To:
Admin & HR Manager
Location:
Tay Ninh
Employment Type:
Full- time

Position Overview:

Support the Admin & HR Manager in overseeing and managing all HR- related functions, including Employee Relations, HSE and Administration. Ensure compliance with company policies and labor laws and promote an effective and productive work environment.

Key Responsibilities:

Reporting & HR Projects

Prepare HR- related reports and analytics.
Support audits and HR compliance reviews.
Participate in HR system improvement and digitalization projects.

Staff Attendance & Disciplinary Control & Industrial relations

Handle disciplinary issues and enforce company policies.
Monitor and manage staff attendance records.

Employee Grievance & Dispute Handling

Address and resolve staff complaints and workplace conflicts.
Act as a mediator between employees and management.

Union Relations

Ensure compliance with union agreements.
Manage communication and negotiations with the union.

Employee Engagement

Foster a positive and committed work environment.
Plan and organize employee activities and events.

Training & Development

Maintain training records and evaluate effectiveness.
Identify training needs and coordinate staff training programs.

HSE support:

Implement the government relationship as request.
Oversee general matters as safety, hygiene, and environment.

General HR & Administrative Support

Oversee general matters such as housekeeping, hostel, and transport arrangements.
Ensure a safe, clean, and efficient working environment.

Yêu cầu công việc

Strong communication and interpersonal skills.
Confidentiality and integrity.
Proficient in MS Office and HRIS systems.
Minimum 5 years of HR experience in manufacturing
Analytical thinking and process orientation.
Strong interpersonal, leadership, and problem- solving skills.
Leadership and people management.
Bachelor’s degree in HR Management, Business Administration, or related field.
Good command of English (both written and spoken).
Good knowledge of Vietnam labor law.

Quyền lợi

- Salary increase review 2 times/year
- Annual leave, full social insurance
- Not have shuttle bus (không có xe đưa rước), have dormitories (có ký túc xá)
- 13th month salary
- Working hours: From Monday to Friday: 8:00 to 17:00. Saturday: 8:00 to 12:00

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-16 06:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
02/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 60
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Tây Ninh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Assistant Manager (> 20 Triệu) Tây Ninh (Có Ký Túc Xá) - Mã tin đăng: 5453435. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BEST HR SOLUTION

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 12 Tân Trào, Thành phố Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job