HR & Admin Executive

CÔNG TY TNHH GEBRUDER WEISS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Detailed description of tasks and responsibilities:
Day- to- day office administration and assist to ensure efficiency and compliance to company policies.
• Manage office facilities and liaise with vendors for repairs and maintenance to ensure whole office are in tip top condition and business looking like at all times.
• Prepare documents for work permit, resident cards, and visa for expats on time as Company requested.
• Undertake task/project assigned to achieve Organisational objectives
• Support in full spectrum of HR functions including but not limited to recruitment and selection, compensation and benefits, employee relations, employee performance management, employee training and development and employee managing.
• Monitor and maintain office supplies
• Attend to guests as and when required
• Plan, organize and execute office events, projects, operation & activities planning, initiatives to promote employee’s engagements, positive office cultures, celebrations, townhall, Fire evacuation training and etc.
• Book air tickets, hotels, restaurants... for expats and employees as Company requested
• Minutes taking for all Committee meetings.
• Prepare HR Reports as assigned by the Country Manager and submit as per timeline;
• Performs other related duties as assigned.
• Document Management.

Yêu cầu công việc

Qualification Standards:
We are looking for an active, flexible, detail- oriented member with the ability to manage multiple tasks, produce quality work, and consistently meet deadlines. The successful candidate will possess:
• Bachelor’s degree in Business Administration or closely related fields.
• Strong English communication (Speaking, Written) skills
• Good computer skill (MS Office)
• 1- 2 years of experience as an HR- Admin with good communication skills, proactive, hard work, honesty, eagerness to learn, initiative in work, responsibility in work.
Other Requirements:
• Strong multi- tasking and prioritization skills with the ability to adapt to change.
• Ability to work independently with minimal supervision and effective participation in team environment with an open mind.
• Willing to contribute to our company for long term.
• Ability to work under pressure with strong work ethic and a can- do attitude.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-04 05:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Admin Executive - Mã tin đăng: 5434995. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GEBRUDER WEISS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây