HR ADMIN ASSISTANT

BOUYGUES CONSTRUCTION IT VIETNAM
Mức lương
11 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.
We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
JOB DESCRIPTION:
Training & Development:

Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.
Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
Ensure training processes and procedures are documented and followed.

Administration & Accounting Support:

Organize company events and activities to foster a positive work environment.
Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.
Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.

Compensation & Benefits:

Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.
Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.

HR Information Systems & Policies:

Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.
JOB REQUIREMENTS:

Proven experience in administrative and HR support roles.
Strong knowledge of labor laws.
College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.
Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.

General Skills:

Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
Well- organized.
Good communication skills.
Can- do attitude.
Good problem- solving and researching skills.

WHAT WE OFFER:
Professional, Open- minded and Creative Environment:

Great teamwork with Agile mindset.
Fostering mutual respect and understanding.
International, friendly, proactive, supportive workplace.
Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development:

Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
Extensive training and in- depth knowledge sharing sessions.
Individual empowerment.

Special Care for Employee:

15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3- year working).
Sport, personal activities sponsor.
Annual health check- up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3- working year).
Various attractive teambuilding activities and company trip.
100% salary on probationary period.
Work from home 2 days/ week.
Dell laptop and external monitor for your work.
Up to 2- month performance bonus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-10 20:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/12/2024
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR ADMIN ASSISTANT - Mã tin đăng: 4800113. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BOUYGUES CONSTRUCTION IT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Hr admin assistant tại tỉnh/thành