Home Service Manager

CÔNG TY TNHH HOME101
Mức lương
20 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Service Operations Management

Conduct regular on- site checks with customers, staff, and service providers.
Ensure smooth end- to- end service flow from booking to completion.
Oversee efficient use of tools, equipment, and supplies.
Maintain punctuality, quality, hygiene, and safety compliance across all teams.
Resolve operational issues promptly to ensure customer satisfaction.
Manage daily operations for all home service categories (cleaning, maintenance/repair, beauty services, furniture services, etc.).
Vendor & Partner Management
Source, onboard, and manage third- party service providers.
Negotiate terms, manage contracts, and monitor performance.
Conduct periodic audits and training for partners.
Customer Experience
Analyze feedback and propose improvements to enhance customer experience.
Maintain service quality standards and SOP compliance.
Coordinate with Customer Support on service inquiries and complaints.
Process Improvement & Reporting
Track and report KPIs: bookings, completion rate, complaints, satisfaction scores.
Work with management to improve operations and introduce new services.
Take full responsibility for the KPIs and performance of the Home Services department.
Provide continuous training to in- house teams and partners.
Recommend data- driven improvements for efficiency and profitability.
Develop and optimize service delivery and operational processes.
Cross- Department Collaboration
Collaborate closely with Sales, Marketing, Customer Care, and Finance.
Support HR in recruiting and onboarding service coordinators or home service staff.

Yêu cầu công việc

Attractive KPI based Commission every month, based on sales target and customer satisfaction rating achieved.
13&039;th month salary in January (only after completing minimum 6 months in the company by 31&039;st Dec and at company&039;s discretion).
Yearly performance review and increments (eligible after completing minimum 6 months in the company by 31&039;st March and depending on candidate&039;s & company&039;s performance).
Motorbike cost reimbursement for company work (based on actual usage and except transportation from home to office & office to home).
Annual health checkup.
Opportunity to become part of a brand- new, technology driven prop tech start up in real estate agency business in Vietnam and be part of the growth in coming years.
Company&039;s provided laptop and Mobile Number (for company&039;s work use).
Social, Health, Unemployment Insurances.
Gross salary per month 18- 26 million VND.

Quyền lợi

Bachelor’s degree in Business Management, Hospitality, Real Estate, Sales & Marketing, or related fields.
Customer- centric mindset with the ability to multitask under pressure.
Experience managing vendors and in- house service teams.
Strong organizational, problem- solving, and decision- making skills.
Intermediate English (listening, reading, writing).
Understanding of industry regulations, safety standards, and best practices.
Fully customer- focused mindset, always prioritizing customer needs and expectations.
Strong interpersonal and communication skills; able to work well with both foreign and local customers.
Minimum 5 years of experience, including at least 2 years in a managerial role in service operations, facilities management, hospitality, or housekeeping.
Good computer skills; proficiency in MS Office is required. Knowledge of scheduling/operational software is a plus.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-24 15:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/12/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 2, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Home Service Manager - Mã tin đăng: 5415780. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH HOME101

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây