HCM - Service Training Supervisor/ Giám sát đào tạo

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The role involves leading the Retail Training & Development (RT&D) team to align with Maison&039;s objectives by designing, implementing, and evaluating training programs. This position ensures the continuous growth of team capabilities and enhances customer service standards across all stores.

Supervise and support the RT&D team, ensuring their alignment with Maison&039;s training objectives.
Centralize and manage all team reporting data to track performance and inform strategic decisions.
Oversee the quality and effectiveness of the trainer team and training programs, utilizing various assessment methods including in- class assessments, store checklists, and evaluations.
Responsible for devising and executing monthly/yearly training plans in line with organizational goals.
Identify current and future training needs, particularly focusing on behavioral and competency- based training requirements.
Develop strategic plans and annual training calendars to guide the RT&D team&039;s activities and priorities.
Develop tailored training programs to meet brand requirements and enhance team capabilities.
Implement training programs as necessary to ensure store teams meet Maison&039;s customer service standards.
Manage the budget and finances associated with training initiatives, optimizing resources for maximum impact.

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s Degree in appropriate field in Human Resource Management, Psychology, Hospitality, Economy or equivalent.
Work Experience:

Preferably Supervisor/5 years & up experienced employee specialized in Training & Development or equivalent
At least 3 to 5 years in conducting Sales Training or Customer Service Training

Functional skills:

Excellent written and oral communication and translation skills
Excellent Presentation Skills
Current knowledge of effective training & development methods
Vietnamese and English proficiency
Proficient in MS office applications
Strong interpersonal and organizational skills

Other skills:

Hands on and can do attitude
Extremely organized with strong time- management skill
Proactive and open minded. Service mindset
Passionate about continuous learning
Travel required.
Detail oriented, analytical and inquisitive
Work well under high pressure and deadline oriented.
Ability to work independently and with others

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-23 06:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Giáo dục - Đào tạo
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Service Training Supervisor/ Giám sát đào tạo - Mã tin đăng: 5413823. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service training tại tỉnh/thành