[HCM] DIGITAL MARKETING EXECUTIVE (E-COMMERCE DEPARTMENT)

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Primary objective

Performing ongoing keyword research including discovery and expansion of keyword opportunities.
Will also manage all SEM campaigns on Google and other channels in order to maximize ROI.
Researching and implementing content recommendations for organic SEO success
Will be responsible for managing all SEO activities such as content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks.
Optimizing copy and landing pages for search engine optimization.

Key Activities
SEO Executive Responsibilities:

Update existing content to include more keywords.
Keeping up to date with developments in SEM.
Using google analytics to conduct performance reports regularly.
Conducting on- site and off- site analysis of web SEO competition.
Analyze site analytics to gauge which areas of the site have more traffic.
Research keyword trends.
Create quality content.
Assisting with blog content.
Leading keyword research and optimization of content.
Creating high- quality SEO content.

ROLE AND RESPONSIBILITIES
Creating high- quality SEO content (30%)
Work with the development team to ensure SEO best practices are properly implemented on newly developed code (20%)
Work with editorial and marketing teams to drive SEO in content creation and content programming (10%)
Recommend changes to website architecture, content, linking and other factors to improve SEO positions for target keywords (20%)
Execute tests, collect and analyze data and results, identify trends and insights in order to achieve maximum ROI in paid search campaigns (20%)

Yêu cầu công việc

QUALIFICATION AND JOB REQUIREMENTS
Solid understanding of performance marketing, conversion, and online customer acquisition
Knowledge of ranking factors and search engine algorithms
Extensive experience in SEO.
Strong experiences in SEO setting
In- depth experience with website analytics tools (e.g., Google Analytics, Net Insight, WebTrends...)
Marketing degree or related.
Ability to multitask.
PREFERRED SKILLS
Must be able to handle multiple projects at the same time
Strong can- do spirit and open mindset.
Strong presentation / reporting skills
Team- Oriented, Goal- Oriented, Customer- Oriented
Strong Written and Verbal Communication Skills
Problem Solving skills
Full understanding of social media, digital ads & martech
BENEFITS

1 days work from home per week (after probation)
12 days annual leaves
Transportation allowance
Performance bonus: 2- 3 month salary
Full salary social insurance
Many opportunities of development (transfer, promote)
Premium healthcare
Training and learning development;
Meal at canteen
13 month salary

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-14 09:49:00

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] DIGITAL MARKETING EXECUTIVE (E-COMMERCE DEPARTMENT) - Mã tin đăng: 4182758. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây