[HCM] DIGITAL MARKETING EXECUTIVE (E-COMMERCE DEPARTMENT)

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Primary objective

Will also manage all SEM campaigns on Google and other channels in order to maximize ROI.
Will be responsible for managing all SEO activities such as content strategy, link building and keyword strategy to increase rankings on all major search networks.
Performing ongoing keyword research including discovery and expansion of keyword opportunities.
Researching and implementing content recommendations for organic SEO success
Optimizing copy and landing pages for search engine optimization.

Key Activities
SEO Executive Responsibilities:

Analyze site analytics to gauge which areas of the site have more traffic.
Research keyword trends.
Assisting with blog content.
Conducting on- site and off- site analysis of web SEO competition.
Creating high- quality SEO content.
Keeping up to date with developments in SEM.
Using google analytics to conduct performance reports regularly.
Create quality content.
Update existing content to include more keywords.
Leading keyword research and optimization of content.

ROLE AND RESPONSIBILITIES
Work with editorial and marketing teams to drive SEO in content creation and content programming (10%)
Execute tests, collect and analyze data and results, identify trends and insights in order to achieve maximum ROI in paid search campaigns (20%)
Recommend changes to website architecture, content, linking and other factors to improve SEO positions for target keywords (20%)
Work with the development team to ensure SEO best practices are properly implemented on newly developed code (20%)
Creating high- quality SEO content (30%)

Yêu cầu công việc

QUALIFICATION AND JOB REQUIREMENTS
Extensive experience in SEO.
Marketing degree or related.
Ability to multitask.
Knowledge of ranking factors and search engine algorithms
In- depth experience with website analytics tools (e.g., Google Analytics, Net Insight, WebTrends...)
Solid understanding of performance marketing, conversion, and online customer acquisition
Strong experiences in SEO setting
PREFERRED SKILLS
Team- Oriented, Goal- Oriented, Customer- Oriented
Strong can- do spirit and open mindset.
Problem Solving skills
Strong presentation / reporting skills
Must be able to handle multiple projects at the same time
Strong Written and Verbal Communication Skills
Full understanding of social media, digital ads & martech
BENEFITS

Meal at canteen
13 month salary
1 days work from home per week (after probation)
Performance bonus: 2- 3 month salary
Full salary social insurance
Training and learning development;
12 days annual leaves
Transportation allowance
Many opportunities of development (transfer, promote)
Premium healthcare

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] DIGITAL MARKETING EXECUTIVE (E-COMMERCE DEPARTMENT) - Mã tin đăng: 4373462. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây