HCM - Customer Experience Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 8, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and customer- focused individual to join our team as a
Customer Experience Specialist at Maison RMI
. As a Customer Experience Specialist, your primary responsibility will be to enhance the overall customer experience and satisfaction across both offline and online channels. You will play a crucial role in improving key customer experience metrics such as NPS, CSAT, CES while continuously seeking and utilizing customer feedback to drive improvements.

Key Responsibilities:
- Demonstrated ability to innovate solutions and manage projects aimed at improving customer lifetime value and conversion rates.
- Experience in providing support to enhance the UI/UX of mobile applications, contributing to performance enhancement
- Proven experience in improving NPS, CSAT, and CES scores through strategic initiatives and process enhancements.
- Proficiency in developing and managing customer journey maps based on research and feedback.
- Strong analytical skills to analyze customer data and feedback, providing valuable insights for decision- making.
- Excellent cross- functional collaboration skills to ensure seamless implementation of customer- centric initiatives.
- Innovative thinking to create unique and captivating customer experiences, setting the brand apart from competitors.

Benefits:
- 12- 15 days annual leave.
- Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year- end party, team building..
- Attractive salary + lunch allowance + parking allowance
- Employee discount purchases

Yêu cầu công việc

- Strong analytical skills and the ability to interpret customer data.
- Bachelor&039;s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Innovative thinking and a customer- centric mindset.
- Experience working with cross- functional teams.
- Experience in supporting UI/UX and performance improvement for mobile applications is a plus.
- Proven experience in customer experience management, with a strong record of accomplishment of improving customer experience metrics.
- 2- year working in retail industry is preferred.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:52:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Experience Specialist - Mã tin đăng: 4084518. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây