[HCM] Công Ty Flower Corner Tuyển Dụng Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng Và Bán Hàng Full-time 2025

CÔNG TY TNHH FLOWERCORNER
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Được thành lập từ năm 2017, hoa tươi Flower Corner với website đặt hoa flowercorner.vn với mong muốn mang lại cho khách hàng những trải nghiệm tuyệt vời về một dịch vụ đặt hoa online chuyên nghiệp. Flower Corner đã giúp hàng ngàn khách hàng gửi tặng sự yêu thương tới những người thân yêu của họ, thông qua các mẫu hoa đa dạng, dịch vụ tư vấn tận tình và phương thức đặt hàng cực kỳ đơn giản.
Với niềm tin rằng ngành điện hoa cũng như Flower Corner sẽ ngày càng phát triển mạnh mẽ, chúng tôi đang cố gắng xây dựng một môi trường làm việc năng động, đầy sáng tạo, trẻ trung để đón nhận thị trường mới nhiều thay đổi, cũng như bắt kịp với xu hướng hiện đại.

Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng Và Bán Hàng Full- time

Địa điểm

Hồ Chí Minh

JOB DESCRIPTION

As a Customer Service and Sales Lead, you will oversee and supervise a team of 5–7 employees to ensure the highest standards of customer service. Your role is to provide effective solutions to customer inquiries and issues, assign tasks, set priorities, and maintain efficiency and productivity while delivering service in a professional manner.
Responsibilities

Support individual team members in achieving their personal goals, including goal- setting, development planning, performance evaluations, improvement plans, motivation, and recognition.
Support your team by directly serving customers via online channels (live chat, Facebook, hotline) when needed, ensuring service excellence at all times.
Review and oversee team conversations with customers; provide coaching and development while tracking conversions and reporting results to the CEO on a weekly basis.
Provide leadership, guidance, coaching, and mentoring to inspire and empower team members to achieve operational goals.
Manage daily operations within your assigned team, including process escalation, quality checks, and staffing requirements.
Enhance the customer experience by understanding customer needs, monitoring average response time, evaluating team performance, and implementing necessary improvements.
Build a strong, high- performing team through motivation, problem- solving, and effective conflict resolution.
Facilitate effective communication across departments while fostering a positive and collaborative work environment.
Maintain a professional and organized workspace, ensuring product quality and a consistently presentable showroom.
Provide regular and transparent updates on team performance to CEO
Collaborate with the sales team to follow up on B2B opportunities and track performance.

REQUIREMENTS

Minimum of 1 years customer service experience, with at least one year in team lead/supervisor position.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Excellent verbal and written communication skills – both Vietnamese and English
Ability to learn and adapt in a fast moving environment. Familiarity with Ecommerce is a plus.
Skills in listening, problem solving, conflict handling as well as analysis, planning, management of competing priorities to meet multiple deliverables and deadlines, creativity in seeking new and better solutions, and forward thinking

BENEFITS

Competitive Salary (to be discussed more in interview)
12- 14 days annual leave
Professional and dynamic working
13th month Salary
Other benefits as company’s regulation
Teambuilding activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
Parking allowance
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Quarterly performance bonus based on KPI
A chance to develop working practices and knowledge base with foreigner manager.
Paid Annual leave
Bonus for participating in floral industry events: March 8 (International Women’s Day), October 20 (Vietnamese Women’s Day), and February 14 (Valentine’s Day).Loyalty bonus (successful completion of service per year)
Birthday welfare
Yearly salary increases according to company policy
A focus on personal and professional growth based on individual goals.

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 30/11/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-14 07:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Công Ty Flower Corner Tuyển Dụng Trưởng Nhóm Dịch Vụ Khách Hàng Và Bán Hàng Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5396466. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Trưởng nhóm dịch vụ khách hàng

CÔNG TY TNHH FLOWERCORNER

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây